Nederwiede wiede wiet
Collapse
X
-
Nederwiede wiede wiet
Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeTags: Geen -
Re: Nederwiede wiede wiet
Goedemorgen!Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Nederwiede wiede wiet
Vraag me af onder welk regiem die de afgelopen decennia heeft geleefd
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment







Comment