League of Legends

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fyre
    Retired
    • Apr 2012
    • 2

    #16
    Re: League of Legends

    Ugh, League of Legends op 1500 ELO spelen terwijl je stoned bent is absoluut niet te doen. :')

    Comment

    • lemonh4ze
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jun 2014
      • 12

      #17
      Re: League of Legends

      Dus,, als ik het goed begrijp geen actueel topic mbt LoL?
      gisteren nog toevallig een potje opgenomen xD


      zijn er nog spelers hier die graag n potje spelen?

      Comment

      • Helemaal Top
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 565

        #18
        Re: League of Legends

        Dit forum wordt met de dag beter!

        Gmt:

        As It Happens

        Ik speel met iedereen prefer Adc

        w.jpg Ha kijk mijn eerste potje met een JD lid e.jpg
        Last edited by Helemaal Top; 8 August 2014, 16:08.

        Comment

        • lemonh4ze
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Jun 2014
          • 12

          #19
          Re: League of Legends

          hahaha was een leuk potje,
          hoe meer JD members hoe beter ik hou van trollgames dus plz join allen hahaha

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          hahaha was een leuk potje,
          hoe meer JD members hoe beter ik hou van trollgames dus plz join allen hahaha

          Comment

          • tippie
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2008
            • 26

            #20
            Re: League of Legends

            Ik ben TippiE op euw.
            pantheon top/jungle pref :-p
            Me TippiE,U weed?

            Comment

            • Abbu
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2014
              • 122

              #21
              Re: League of Legends

              Wanneer ik weer een normale PC heb sluit ik mij zeker aan!

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #22
                Re: League of Legends

                Oorspronkelijk geplaatst door lemonh4ze
                hahaha was een leuk potje,
                hoe meer JD members hoe beter ik hou van trollgames dus plz join allen hahaha

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                hahaha was een leuk potje,
                hoe meer JD members hoe beter ik hou van trollgames dus plz join allen hahaha
                Ik speel binnenkort wel een potje mee
                We hebben een Teamspeak server op JD die we kunnen gebruiken.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • tippie
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2008
                  • 26

                  #23
                  Re: League of Legends

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                  Ik speel binnenkort wel een potje mee
                  We hebben een Teamspeak server op JD die we kunnen gebruiken.
                  Wat is het adres? Ik ben leader van click-clan.be en wij hebben ook onze eigen teamspeak die redelijk actief is.
                  We hebben een ganja room en ganja ranked team voor als het niet uitmaakt hoe we spelen. Gewoon voor de fun.
                  Ook hebben we een paar nederlanders dus iedereen is welkom want de main language is nederlands
                  Me TippiE,U weed?

                  Comment

                  • Ballin
                    Chronic Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 189

                    #24
                    Re: League of Legends

                    Sorry dat ik reageer op een oud topic maar zijn er nog mensen actief op League of Legends? Ben namelijk zelf een vrij actieve speler .
                    5x Jack Herer & een AMS'je!

                    Comment

                    • DenSchimmige
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 1132

                      #25
                      Re: League of Legends

                      Speel zelf nog met regelmaat. probeer iedere dag tenminste 1 potje te doen haha
                      Wel vrij ARAM verslaafd... ben de normale map een beetje verleerd met de updates denk ik
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment

                      • Ballin
                        Chronic Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 189

                        #26
                        Re: League of Legends

                        Aah haha da speel ik eigenlijk nie echt. Ik blijf gewoon volhouden aan het ranked 5v5 yoloQ
                        5x Jack Herer & een AMS'je!

                        Comment

                        • Bossman
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 433

                          #27
                          Re: League of Legends

                          Als er iemand wilt spelen,add mij "Tomaatjex3" geen vragen stellen over de naam
                          - Fast Bud
                          - Royal Dwarf Auto
                          - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                          Comment

                          Bezig...