Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slim bedacht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slim bedacht

    Korting op 420shop
    dit is nog eens slim bedacht, alleen je moet dus geen stroom proberen af te tappen van 10000 volt krachtstroom



    groet

    #2
    jawadde, da is wel slim gevonden, mo ni zo slim om toch nog een heel dorp zonder stroom te zetten

    Comment


      #3
      ZEER creatief maar niet creatief genoeg want BUSTED!!Wel een geweldige locatie en installatie.Als die kerel dat maar overleefd heeft hahaha je gaat ook niet echt 10000V lopen meten met een stroommetertje

      @hobbyist:check je signature eens,haNden
      Peace Out
      Last edited by Smokey; 31 October 2008, 11:40.

      Comment


        #4
        10000 volt, daar pis je wel van in je broek
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          maarja, als die organistatie een mannetje had gehad met wat meer verstand van electra was dit denk ik heel lang goed gegaan..

          geen stroomkosten, geen aanvoer probleem, alles 1x droppen, water oppompen, verder kon de complete productie van oogst tot verkoop daar gebeuren.

          gewoon jammer dat hun electriciteitsmannetje een beetje een prutser is daar gaat weer een top 1 locatie voor de grote kwekers. hoe dom kun je ook zijn, ten 1e zie je een uber dikke hoofdkabel en daar gaat toch je eerst lampje al branden
          en je weet als je de kabel ziet ook wel dat die kabel meer volt is als krachtstroom 380/400V en ik denk dat iedereen wel achterop een voltmeter kan lezen (of zowiezo wel weet of geleerd heefd) tot hoeveel volt hij kan hebben.. dat de gemiddelde volt meters +- tot de 300V gaan, en bedoeld zijn voor huis stroom (220V) of minder,

          dat je speciaal gereedschap nodig hebt bij armdikke kabels lijkt me logies, daar soldeer of verbind je niet zomaar ff een kabeltje aan

          er zijn toch nuon mannetjes genoeg die graag willen bij klussen toch

          t stomme is, het gebeur toch wel. en door de kromme wetten veranderd veel wit geld van coffeeshops in zwart geld bij de kwekers waardoor de huidige wereld economie problemen ook mede door zijn veroorzaakt.

          ze zouden gewoon legale kwekerijen moeten maken, dan heb je gegarandeerd goeie wiet wat shops ook eerder zullen kopen, snow white is dan in elke shop ook echt snow white. illegale kwekerij en handel word minder. belastinggeld wat dan wel word binnengehaald en wat ze nu mislopen, en ga zo maar door

          maargoed wat doe je eraan he

          groet

          Comment


            #6
            Bruggen genoeg he Maar inderdaad,als ze legale kwekerijen zouden invoeren zou de wiet beter zijn,misschien zelfs goedkoper maar daar reken ik niet op,minder rotzooi erin en ga zo maar even verder.... anders moeten we gewoon met zen allen de straat op en betogen hahaha
            Grtz Peace Out

            Comment


              #7
              die prutsers zijn goed de sjaak. Punt 1: waar hebben ze hun geld vandaan? Het criminele circuit? De geldschieter zal niet blij zijn!
              En dan heb je ook nog eens de politie op je hielen! Tenminste: zoveel kunnen ze je niet maken zonder plantjes, toch?

              Greetz,
              Micks

              Comment


                #8
                Wel voor het lam leggen van het elektriciteitsnet van een hele stad. Jammer dat ze zich daar niet iets meer in verdiept hebben, want het zou echt een ideale plaats zijn geweest om een kwekerij op te starten.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Ja, maar nu denk ik dat ze druk bezig zijn alle bruggen te controleren, je weet nooit dat ze nog iets vinden.

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Over twee jaar is iedereen het vergeten!

                    Comment


                      #11
                      prachtig,
                      grote en gratis locatie, juist vraag ik mij af of die lampen nie zichtbaar zijn me zo warmte sensoren, en da da nie ontdekt word door closards of jongeren, er stond binnen toch wel grafitti op de muren?

                      Comment

                      Bezig...
                      X