Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bad trip to Edgewood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bad trip to Edgewood

    Korting op 420shop
    Geen leuk filmpje, maar een documentaire hoe de Amerikaanse regering zijn eigen soldaten en burgers misbruikt als proefkonijn. Deze heeft toendertijd veel indruk op mij gemaakt, ik heb deze een tijdje op vhs gehad mamar ben m helaas kwijtgeraakt. Lang gezocht, en nu zie ik vandaag dat deze een maand geleden op jij pijp geplaatst is. Wil jullie deze niet onthouden !

    Bad Trip To Edgewood (1993)

    Between 1955 and 1975, the U.S. Army used 7,000 enlisted soldiers as human guinea pigs for experiments involving a wide array of biological and chemical warfare agents.

    These tests were conducted jointly by the U.S. Army Intelligence Board and the Chemical Warfare Laboratories at Edgewood Arsenal's research facility in Maryland. Approximately 3,500 of these soldiers were given doses of powerful mind-altering psychochemicals, including LSD, PCP, and BZ. These "volunteer" test subjects were not told which drugs they were given, and were not fully informed of the extreme physical and psychological effects these drugs would have on them. The images presented here are stills from documentary footage of these experiments filmed by the U.S. Army.

    bron : http://www.archive.org/details/BadTripToEdgewood1993
    Kan filmpje helaas niet insluiten, dus onderstaand de links ( bestaat uit 5 delen)









    Last edited by zion; 13 December 2008, 10:33. Reden: Film gaf error
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    We're sorry, this video is no longer available.

    Comment


      #3
      Filmpjes mochten niet ingesloten worden op verzoek van de uploader, heb even de link geplaatst.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        ooh wat jammer nou

        Comment


          #5
          Je kunt altijd via de link kijken
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Nice, bedankt. Deze ga ik vanavond nog bekijken

            Heb er ook even voor gezorgd dat de filmpjes op het forum zelf zichtbaar waren.
            Heb heel wat moeten prutsen, voordat alles was zoals het moest
            Zou je volgende keer, bij het plaatsen van filmpjes, ze plaatsen zoals ik het nu heb gedaan?

            hoe post je een filmpje van youtube

            Greetz,
            zion
            Last edited by zion; 13 December 2008, 10:37.

            Comment


              #7
              ghehe gekkehuis met die diertje
              Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

              Comment


                #8
                Re: Bad trip to Edgewood

                nog niet gezien, maar als het leger mij LSD kwam brengen, dan zou ik niet klagen! Haha

                Comment

                Bezig...
                X