iemand die counterstrike source heeft?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #31
    Re: iemand die counterstrike source heeft?

    zal het binnenkort eens gaan bekijken noto

    Wat ik de beste servers vind:

    Noobfactory (WoC fbg server)
    Team Sas (fbg server)
    Via (fbg server)

    Bijna geen last van lag, goed niveau, leuke spelers

    Wat ook leuk is om CSS te spelen met Teamspeak http://www.goteamspeak.com
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Skannabis
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2007
      • 254

      #32
      Re: iemand die counterstrike source heeft?

      juup manne,
      Ik heb vroeg ook veel te veel op Enemy Territory gespeeld. Vind het echt wel een leuk spel.
      Ik speelde meestal op privat servers omdat daar het niveau wat hoger was.
      ETW server
      Med server
      ....
      kheb het wel al 3 maand nimeer gespeeld ondertussen.

      Counterstrike source heb ik ook, maar nog niet veel op gespeeld.

      Grtz
      Skanna

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #33
        Re: iemand die counterstrike source heeft?

        darkiess wij moeten eens knallen he .
        Er zitten toch wel wat mensen op css die hacks/cheats gebruiken vind ik.

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #34
          Re: iemand die counterstrike source heeft?

          lol smokey
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • Benjani
            Banned
            • Aug 2008
            • 13

            #35
            Re: iemand die counterstrike source heeft?

            Heey mensen, ik heb ook counterstrike source.
            al heb ik al een paar maanden niet gespeelt wegens het uitoefenen van een andere hobby haha...
            als iemand wil kan hij me toevoegen op steam, dan kunnen we wel ff spelen
            me steam is r1ng0ir

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #36
              Re: iemand die counterstrike source heeft?

              WOOT

              Vandaag is mijn telemeter gereset dus ik kan ook weer lekker knallen!



              Peace
              Attached Files

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #37
                Re: iemand die counterstrike source heeft?

                lol ik ga ook effe wat kanonnenvoer toevoegen op steam mijn naam is druggedalien op steam en xfire


                de grt

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #38
                  Re: iemand die counterstrike source heeft?

                  haha jaa idd smokey xD stelletje cheaters hier xD

                  Comment

                  • weedlover
                    Banned
                    • May 2008
                    • 975

                    #39
                    Re: iemand die counterstrike source heeft?

                    Heb css eens gespeeld bij een maat. Was best cool, maar gaat me een beetje te snel. Kspeel liever bf2.

                    grtz

                    Comment

                    • gooner
                      Retired
                      • Aug 2008
                      • 115

                      #40
                      Re: iemand die counterstrike source heeft?

                      iemand zin in counterstrike voeg me maar toe , SteamID: gooner

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #41
                        Re: iemand die counterstrike source heeft?

                        Ga je sebiet ff toevoegen .

                        Ik ben de laatste tijd veel op Prison/Jail maps aan het spelen, ook de pirate of voetbal map vind ik wel leuk.

                        Peace

                        Edit: "Unable to find gooner"

                        Comment

                        • gooner
                          Retired
                          • Aug 2008
                          • 115

                          #42
                          Re: iemand die counterstrike source heeft?

                          probeer is steamid: LSD anders zal ik u toevoegen alst niet gaat

                          ik speel ook condition zero ik had daar straks men nikname doorgegeven is te langgeleden wist het allemaal niet meer

                          Comment

                          • gooner
                            Retired
                            • Aug 2008
                            • 115

                            #43
                            Re: iemand die counterstrike source heeft?

                            hey cs gamers zet gewoon steam id hier opt forum kunnen we elkaar toevoegen, voor degene met intresse

                            Comment

                            Bezig...