hi-ha-hoogtevrees!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #1

    hi-ha-hoogtevrees!

    Korting op 420shop
    dit heeft geen verdere introductie nodig.. tijd voor klamme handjes

    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    Re: hi-ha-hoogtevrees!

    wtf die gast is gek

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: hi-ha-hoogtevrees!

      Echt, ik voel me hier vies mottig worden van er enkel naar te kijken
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: hi-ha-hoogtevrees!

        Gheheh, dacht wat gewend te zijn met mn gootlopen, baas!

        Zou ie dat ook met rolletje dakleer kunnen??

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #5
          Re: hi-ha-hoogtevrees!

          Geef een Rus een fles vodca en hij doet het op zijn teenslippers
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: hi-ha-hoogtevrees!

            Respect en je bent knettergek!

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: hi-ha-hoogtevrees!

              dat ongezekerd klimmen , okee dat snap ik nog wel, net zoals effe uitrusten op grote hoogte. Maar dan komt die knakker aan op het topje en staat die daar effe te freewheelen voor hij zich zekert, zo van "kijk mamma zonder handen!"

              lijkt me leuk om een keer mee te gaan, maar dan gaan pieter parachute en zacharius zweefpak wel mee verdorie (en iets om te doen tijdens het klimmen, iets met mooie billen wat eerst gaat ofzo )
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • greensteven
                Chronic Stoner
                • Oct 2009
                • 197

                #8
                Re: hi-ha-hoogtevrees!

                ben zelf hoogspannings lijnschilder geweest mar da was me op max 120m en kan jullie verzekeren das ook al hoog vooral als je aan de armen mag beginnen
                maar dit is vor mij toch een brug te ver ze respect dude !!

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: hi-ha-hoogtevrees!

                  voor alle zekerheid : ik ben dat dus niet op dat filmpje... doe mij maar een vliegtuig, parachute en een hysterische piloot om alleen te laten
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  • THC Dude
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 2405

                    #10
                    Re: hi-ha-hoogtevrees!

                    Reken maar dat die jongens er een hoop voor betaald krijgen omdat soort werkt te doen. En de meeste in amerika die dit werk doen zijn vaak ex-speciale force. Die zijn van nature al niet goed bij hun hoofd .

                    En ik zou dan maar wel even goed in onderarmen gaan trainen MW, want dat is echt slopend.

                    Zou zo met die gasten mee willen gaan als ik dat zo zie......

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: hi-ha-hoogtevrees!

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                      voor alle zekerheid : ik ben dat dus niet op dat filmpje... doe mij maar een vliegtuig, parachute en een hysterische piloot om alleen te laten
                      Maar dan wel springen met een zelfgevouwen parachute. De paravouwers bij de parachutehap waren bij ons twee matrozen der 1e klasse (en nog wel bij de luchtmacht gedetacheerd). Die lieden waren ongeveer 24 uur per dag hardstikke bezopen.

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: hi-ha-hoogtevrees!

                        zelf je chute vouwen vind ik verplicht, behalve je reserve. Daar zijn speciale mensen voor.

                        Cannarebel : "native americans" worden hier toch ook vaak voor gevraagd ? De spoeling ex-special-forces is wat dun met Xe en blackstone tegenwoordig.. die gasten zijn allemaal druk met theedrinken en loodverspreiding in onherbergzame gebieden
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • misto
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 1011

                          #13
                          Re: hi-ha-hoogtevrees!

                          naar boven gaat wel zolang je niet naar beneden kijkt....
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment

                          • Xtreme
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 4271

                            #14
                            Re: hi-ha-hoogtevrees!

                            Naar beneden op opzij kijken is niet erg. Maar kijk nooit naar boven: door de bewegende wolken raak je gedesorienteerd.

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #15
                              Re: hi-ha-hoogtevrees!

                              kon je toch zomaar even de verkeerde trap nemen ..lastig inderdaad
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...