Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Photoshop shizzle

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Photoshop shizzle

    Korting op 420shop
    Howdy guys,

    In een vorig leven van online spelletjes, heb ik me vaak en intensief verdiept in het photoshoppen. Sigs, backgrounds en fotobewerking in het algemeen. Alles wat ik doe, heb ik van tutorial sites gaandeweg bekeken, opgeslaan en in het breed toegepast. Ik zag hier al enkele leuke dingen, dus dacht ik bij mezelf om het photoshoppen weer wat te oefenen. Hier al een kleine creatie, sigs of backgrounds worden met veel plezier op aanvraag gemaakt, zolang je er maar geen deadline op plakt , ik doe het enkel als ik een gaatje vind . Verder zal ik af en toe wel wat posten en uiteraard sta ik open voor vragen en hulp

    Cheers



    #2
    vette creatie
    Ik hou me ook bezig met fotografie en nabewerking, tis inderdaad een leuke bezigheid!

    Groeten,

    Thomas

    Comment


      #3
      Vroeger heb ik me ook eens bezig gehouden met sigs te maken... Die zijn nu wel jammergenoeg niet meer te vinden!

      Wel een mooie sig...

      Comment


        #4
        Hey Verkeyn is terug

        Die siggies moeten nog ergens staan denk ik
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          whaat,, mooi gedaan! fotoshop is rete moeilijk (geen gedult ervoor)

          Comment


            #6
            Photoshop is niet moeilijk! (vind ik) alleen wel super uitgebreid
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
              Hey Verkeyn is terug

              Die siggies moeten nog ergens staan denk ik
              jaaaaaaaaaaaa! ik ben terug! Ik heb dus een half jaar in Mallorca gewerkt...

              ik zal die siggies es opzoeke

              Comment


                #8
                Hey Herbalist: ik heb een opdrachtje voor je die je maar eens moet doen als je een gaatje vind
                Ik zou wel eens wat muziek op youtube durven downloaden en nu zou ik graag een foto zoeken die ik dan met movie maker bij de muziek doe en waarop staat 'Uploaded by Eagleboy1990' (= nick op youtube), de muziek is vooral hardstyle en hardcore.
                Dus als je eens wat ideetjes hebt, pm je me maar ofzo

                thanx

                grtz

                Comment


                  #9
                  Als er iemand anders is die bereid is om iets te maken: doe maar!

                  PS: kan zijn dat ik van nu tot eind januari niet meteen antwoord wegens examens

                  grtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X