Iemand MarioKart?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cakebijdekoffie
    Retired
    • Aug 2012
    • 7

    #1

    Iemand MarioKart?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Ik heb opeens het verlangen om met een jointje te gaan mariokarten, ik denk dat het hilarisch is, zeker op de RainBowRoad, heeft iemand dit al eens gedaan? Want ik denk dat het de perfecte situatie is voor lachkickjes, spacende effectjes etc. ?
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Iemand MarioKart?

    eum... ja erg leuk. Tuxracer is gelijkwaardig, ook erg leuk.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • SmokemasterR
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2013
      • 25

      #3
      Re: Iemand MarioKart?

      Was dit half jaar geleden van plan, is er nog niet van gekomen maar bedankt voor de reminder
      Toke on, fellow smokers

      Comment

      Bezig...