Snoop lion

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • saske
    Elite Stoner
    • May 2011
    • 130

    #1

    Snoop lion

    Korting op 420shop
    moet nog wat drogen voor ik de afwerking kan doen
    20130119_204658.jpg20130120_001557.jpg
    Last edited by saske; 19 January 2013, 23:58.
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Snoop lion

    WOOOOOOOOOOOOOOOW ze worden altijd beter en beter he die schilderijen van jou!
    Ben sprakeloos!
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #3
      Re: Snoop lion

      DAaaamn echt nice!!!!
      sigpic

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #4
        Re: Snoop lion

        1 woord;

        WAUW! Als ik jouw was zo ik een studio openen en lekker gaan schilderen!

        Comment

        • peuker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 1281

          #5
          Re: Snoop lion

          what bubz said !!!!!!!!

          Comment

          • saske
            Elite Stoner
            • May 2011
            • 130

            #6
            Re: Snoop lion

            thanks dudes!
            zou ik graag doen cannarebel maar zolang ik nie echt opdrachten krijg heb ik daar de centjes nie voor

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #7
              Re: Snoop lion

              in de toekomst tg eens iets moeten regelen he met jou, veel te moeilijk dit links te laten liggen
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • saske
                Elite Stoner
                • May 2011
                • 130

                #8
                Re: Snoop lion

                je moet maar laten weten met wat ik je van dienst kan zijn peacemaker

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #9
                  Re: Snoop lion

                  Kan je hier mss centje verdienen
                  per opbod, hoogste bieder krijgtm mss dat jd wel iets kan opzetten, het biedt topic ofzo ^^
                  sigpic

                  Comment

                  • saske
                    Elite Stoner
                    • May 2011
                    • 130

                    #10
                    Re: Snoop lion

                    kan ik doen bubba j!
                    startbod?

                    Comment

                    • pottytrainer
                      Ultra Stoner
                      • Jan 2011
                      • 118

                      #11
                      Re: Snoop lion

                      ik ben arm maar wil zeker wel meebieden.
                      15 euro!
                      ben altijd jaloers op mensen die zo iets uit hun mouw kunnen schudden.

                      Comment

                      • saske
                        Elite Stoner
                        • May 2011
                        • 130

                        #12
                        Re: Snoop lion

                        thanks pottytrainer
                        voor degene die gratis een schilderij willen winnen
                        je hoeft enkel mijn fanpagina te liken en wedstrijdfoto te delen
                        Last edited by saske; 20 January 2013, 10:20.

                        Comment

                        • Bubba J
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 2376

                          #13
                          Re: Snoop lion

                          Weet niet precies hoeveel ze waard zijn met je grondstoffen en werkuurtjes...
                          Maar zou wel eens bodje gaan doen op een van je bob marleys
                          sigpic

                          Comment

                          • saske
                            Elite Stoner
                            • May 2011
                            • 130

                            #14
                            Re: Snoop lion

                            voor een doek als deze (60x80cm) kom ik ongeveer aan een 15 a 20€ aan materiaal
                            wat mijn werkuren waard zijn laat ik aan jullie over

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #15
                              Re: Snoop lion

                              Hey Saske waarom maak je geen verzameltopic waar al je werken bij mekaar staan?
                              Lekker overzichtelijk wanneer ik naar je kunst wil gapen!
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              Bezig...