Foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • easyrider
    Wicked Stoner
    • Dec 2008
    • 207

    #1

    Foto's

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen
    Hier zijn watwat foto's van mijn vorig kweekje
    (Homebox S,250watt,1 plant SOG NLX)

    De pic's gaan van 2 weken 12/12 naar 6 weken 12/12


    2 weken 12/12

    3 weken 12/12


    4,5 weken 12/12


    6 weken 12/12

    Droog en na 6 weken curen was het maar 120 gram maar de kwaliteit is erg goed(zoete smaak ,sterke buzz)

    PIC's by Kenmera

    PS: Is hier iemand die mij kan zeggen wat NLX eigenlijk echt is
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    "Maar" 120gram
    Ik zou zelf heel erg tevreden zijn met dit gewicht.
    Erg pfofessioneel aangepakt. Erg knap

    Greetz,
    zion

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      nlx is northerlight special...

      grtzzz

      Comment

      • easyrider
        Wicked Stoner
        • Dec 2008
        • 207

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door zion
        "Maar" 120gram
        Ik zou zelf heel erg tevreden zijn met dit gewicht.
        Erg pfofessioneel aangepakt. Erg knap

        Greetz,
        zion
        hehe ja MAAR 120 GR
        mijn vriend haalt 1.2 gr per watt,ik heb ng niet de helft met dezelfde produkten
        grts

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #5
          Heb je zitten topppen, dieven of fimmen?
          En hoe hoog is je plant uiteindelijk geworden?
          Lijkt me wel interessant eens te proberen, vandaar de vragen.
          Ow en nog een vraagje. Hoe lang heb je de 18/6 cyclus aangehouden?

          Greetz,
          zion

          Comment

          • easyrider
            Wicked Stoner
            • Dec 2008
            • 207

            #6
            jow zion.

            ik had haar 6 weken voorgroei gegeven en 1 X getopt .
            Na 4 weken groei de SCROG er op gezet,
            heb alles gedieft van bladeren die topjes onderdrukte.

            soms zag ie erg kaal
            maar 1 dag en het netje was alweer vol groen

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door easyrider
              hehe ja MAAR 120 GR
              mijn vriend haalt 1.2 gr per watt,ik heb ng niet de helft met dezelfde produkten
              grts
              je kan nooit meer dan 1.0 gram per watt halen dus dan heeft hij het mischien aan je voor gelogen

              maar met 1 plant onder scrogg en dan 120 gram halen is heel goed juist hoor en dat onder een 250 watter kan eigelijk wel een beetje jaloers om worden, want ik had ook is een keer scrogg geprobeert en dat was goed mis gegaan hehe xD

              Comment

              • easyrider
                Wicked Stoner
                • Dec 2008
                • 207

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                je kan nooit meer dan 1.0 gram per watt halen dus dan heeft hij het mischien aan je voor gelogen
                Wie heeft eigenlijk vastgezet dat je niet meer af kan halen dan 1 gram per watt ?
                Ik was er bij waneer hij het afwoog 480 gram,ik kon het zelf niet geloven.
                De plant(orange butt) was niet getopt en niet gescrogt.
                hij had hem wel heel lang laten bloeien.
                De hoofdtop was zoals een 2 liter colafles.
                de kwaliteit kon mss wel wat beter maar de smaak was zeer sterke sinaasappelsmaak.
                Zal eens kijken of ik ng aan een foto graak.
                grts easy

                Comment

                • guppie
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 48

                  #9
                  is wel aan de hoge kant 120 gr met 1 plant zou een gat in de lucht springen lol

                  Comment

                  • easyrider
                    Wicked Stoner
                    • Dec 2008
                    • 207

                    #10
                    heheja maar ik heb veel gedult moeten hebben teidens de groei

                    Comment

                    • zion
                      Advanced Grower
                      • Feb 2008
                      • 1056

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door easyrider
                      (orange butt) was niet getopt en niet gescrogt.
                      Hehe Orrange butt zal het niet geweest zijn

                      Eerder Orange BUd, lekker wietje wel. Heb deze ooit eens in maastricht gekocht.



                      Greetz,
                      zion

                      Comment

                      • easyrider
                        Wicked Stoner
                        • Dec 2008
                        • 207

                        #12
                        hehe nice zion khad het nooit opgemerkt
                        Zal wat minder aan de haze moeten roken denk ik en wat meer indicas want men mind gaat achteruit in spelling


                        Jah RasTafari

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
                          nlx is northerlight special...

                          grtzzz
                          nlx is northerlight extra toch?

                          of is dat hetzelfde als northerlight special
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #14
                            Voor zover ik weet betekent de X dat het gekruist is met een ander soortje.

                            En over de 1 gram per watt halen zou mss wel mogelijk zijn, maar dan moet je echt al superduper deluxe omstandigheden hebben en Super genetica.
                            De weed kon nog altijd nat zijn waardoor het meer woog of de toppen hingen nog aan de takken (stam) die opzich ook weer wat wegen.

                            Peace
                            Last edited by Smokey; 13 December 2008, 23:56.

                            Comment

                            • easyrider
                              Wicked Stoner
                              • Dec 2008
                              • 207

                              #15
                              hoi
                              Kheb opgezocht naar nlx het is northerlight gekruist met ?(iets bv White whidow,shiva,haze...).
                              En van die 1 gr per wat ,kheb het gevraagt aan hem ,het was met takken (de gehele plant zonder bladeren gedroogd en gecured voor 6 weken)

                              Hij heeft geen foto's meer wegens paranoialiteiten van de coke en md

                              grts Easy

                              Comment

                              Bezig...