Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fear and Loathing in Las Vegas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
    "Did you eat all the acid ?"

    "That's right ! Music !"
    Kreeg de slappe lach toen ik je quote las
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Heb de film zwaar stoned gezien. De lachkicks en de "what the fuck's" bleven maar komen

      Blow heb ik deze donderdag nog gezien. Ik voel me elke leer super slecht in men vel na die film.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
        "Did you eat all the acid ?"

        "That's right ! Music !"


        ***MEESTERLIJK***
        Hah schitterend inderdaad

        *There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.*
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

        Comment


          #19
          ook een geweldige uitspraak boerjan

          Ik denk dat ik de dvd binnenkort weer eens uit de kast haal
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Zal hier op kot ook wel nog eens gespeeld worden.

            "We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon."

            Comment


              #21
              oh deze film 3-4 keer gezien vreselyk vet vooral het stuk met alice :-d lsd hoe dat begint die film niet normaal


              Kga em nog een bekuiken wnnr ik trip ,-)


              grtzz

              Comment


                #22
                "I just want to carve a little Z in your forehead"

                "I better get me some golfshoes, or I'll never get out of here alive"
                Last edited by Herbalist; 20 November 2008, 10:04.

                Comment


                  #23
                  Hate it - love it. Well, I hated it. Sorry, kan er niet aan doen maar ik heb em niet eens uitgekeken. Film werkte serieus op mijn zenuwen.

                  Comment


                    #24
                    Geweldige film,al jaren in mijn bezit.Altijd leuk als je eens wil spacen tijdens een film.Op truffels of mushrooms deze film zien is wel iets speciaal moet ik zeggen
                    Peace Outher Space

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Hate it - love it. Well, I hated it. Sorry, kan er niet aan doen maar ik heb em niet eens uitgekeken. Film werkte serieus op mijn zenuwen.
                      Hoe komt het?
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                          Hoe komt het?
                          Geen verhaal en van die cameratechnieken waar ik gek van werd. Niks voor mij.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Geen verhaal en van die cameratechnieken waar ik gek van werd. Niks voor mij.
                            sigpic

                            Comment

                            Bezig...
                            X