Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arcade-tips&truuks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Arcade-tips&truuks

Korting op 420shop
    Allereerst : We hebben hier een echte kampioen, iemand die al tijden achter mekaar de meeste highscores van iedereen heeft. Wat nog bijzonderder is dat hij elke uitdaging aan gaat, en -kleine uitzonderingen daargelaten- altijd weer ietsjes hoger weet te eindigen dan de uitdager.

Ik heb het natuurlijk over POLO > een welgemeend applaus voor jouw spectaculaire Arcade-prestaties !

Een kampioen heeft waardige uitdagers nodig, en die zijn er gewoon te weinig. Daarom dit topic. Zodat iedereen die spelletjes leuk vind, met de tips en truuks die hier hopelijk zullen verschijnen, Polo tot nog hogere highscores kan brengen (of zelf een plekje kan veroveren op de highscorelist.

Misschien wil onze geëerde held zelf ook wel enige tips verspreiden, je weet nooit natuurlijk

Om te starten :

Game : Skeeball
    Tip : alles draait om het vinden van het 100punten-gaatje, en om blauwe ballen. Zonder die laatste heb je geen kans, daar hebben Polo en ikzelf wel voor gezorgd. Blauwe ballen geven 4x de punten die je ermee scoort, dus in het beste geval 400punten per bal.
    Om ze in dat 100punten gat te krijgen kan je 2 dingen doen : ofwel heel nauwkeurig direct mikken (dat doe ik, met resultaat), ofwel het heuveltje aan het eind van de baan te gebruiken. Mik je net NAAST het einde van de baan dan zorgt dat heuveltje ervoor dat de bal opspringt precies in de lijn van het 100punten-gat. Dan is het alleen nog een kwestie van de juiste snelheid van werpen te vinden en die constant toe te passen.
    Haal je met de eerste 9 ballen minstens 600 punten dan krijg je 3 bonusballen. Succes !

Game : Deadel Dots (kamertje verhuren noemen we het in nederland)
    Tip :
    1/ de computer is niet zo slim, je kan hem in een val laten lopen. Zorg ervoor dat je een continue slang maakt van kamertjes met de hoogste punten waar steeds maar een streepje verkeerd gezet hoeft te worden om er een hele rits in een keer af te sluiten. De computer maakt vanzelf ergens een onnadenkende fout, wat je een berg punten oplevert.
    2/ Bonussectie : het pijltje boven de pakjes beweegt best snel, het vergt oefening en timing om precies daar te stoppen waar je de meeste bonus krijgt. Handig is om te weten dat hij reageert op loslaten van de muisknop. Je drukt dus je muisknop in en houdt hem vast, het pijltje blijft doorlopen. Pas als je je muisknop loslaat stopt die. at geeft je wat extra milliseconden de tijd, wat zich uit in meer controle over het pijltje, en dus een grotere kans op de maximale bonus.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Re: Arcade-tips&truuks

Zou 'm geen cheats gebruiken?
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

niet meer dan wij Ganjax
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

die slaapt niet meer als die high scores worden overtroffen van Polo
        sigpic

Comment

Hello Ganjax,

your highscore in the game Dynomite was beaten by moreweed

Click here to play Dynomite and claim back the highscore, or click here to see the highscores.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

dat laatste stukje van dynomite, de laatste balletjes ..toevallig lagen ze eindelijk eens gunstig. Ik was er zelf ook verbaasd over > "heej..ik ben al klaar...score? SCORE! HIGHSCORE JIIIIHAAAAA!"

Comment

Zijn steeds dezelfde wederkerende patronen he, die ballen zouden beter bij elk spel at random geschikt zijn, denk dat je dan meer kans hebt.
              Nu heb ik telkens een déja-vu bij dat spel!
              Zal je een truuk geven voor dat andere ballenspelletje, truuk die denk ik Polo en ik alleen weten aan de scores te zien
              Je mag dus niet zomaar dat laatste balletje op einde van je level wegschieten, schiet een ander balletje in een andere hoek, zo kan je aan de overzijde punten blijven scoren!
              Uiteindelijk zakt die lat wel naar beneden en als hij bijna beneden is moet je wel zorgen dat alles weg is, hoe hoger de level hoe langer je dit kan rekken en punten scoren.
              Bij Simon moet ik je de truuk niet uitleggen hé, Moreweed
              Bij fold miner heb je geen truuk, denk als je daar een score haalt van 100k+ dat je een cheat(software) geplaatst heb waar je je punten zelf mee kan omhoog pushen, ja dat bestaat!

Comment

Yeti Big Wave :
                Dit is echt een oefening spel > Polo en ik zijn echt zwaar gegroeid hierin, van een magere 23K naar de net geen 30 van nu, elke keer mekaar net iets overtreffen. Zie je nu ook, hij perst er net 200puntjes meer uit, da's één keer goed neerkomen. In het begin probeer je gewoon de pinguins te raken, nu vlieg ik daar met 540graden draaien tussen/over/naast en tip ze alleen even aan anders kost het teveel snelheid. Da's dus de tip : snelheid heb je nodig. effe een 8tje draaien of snelle bocht op de helling van de golf, en dan een sprong, dat zie je meteen terug in de punten. Hoogste sprong qua punten die ik tot nu toe heb staan is iets van 1100+(dus zonder pinguinbonus), dan ben je je ijsbeer een tijdje uit beeld verloren. Je moet ook altijd zorgen dat je precies recht weer landt, dan hou je je snelheid vast en is de volgende jump weer een hoge. Alleen de 360graden draai heb ik nog niet goed onder de knie, 180 en 540 wel.
                Last edited by moreweed; 29 March 2013, 22:57.

Comment

Grillo is te goed aan het worden hij snoept me de highscores af, t'is Polo da je moe pakken Grillo goe bezig champ!

Comment

Lol, ik had gedacht dat men meteen aan mijn scores zouden gaan knabbelen, maar jij bent dus eerst de pineut Ganjax

Comment

tis een vrienden dienst joh ..

die vanjou (moreweed) pak ik nog wel .. gewoon ff jax teasen (^^,)

blufferde bluffer de bluf

Comment

doe maar effe ontsnappen dan met prison throw > die staat niet in de lijst. Ik moest 'm na 'n uur afsluiten omdat hij maar door bleef vliegen

Comment

Lol moreweed dit had ik ook eens, ik dacht een monster score van over de miljoenen te kunnen placeren maar nee het bleef maar gaan
                          sigpic

Comment

ah, dan zijn wij dus de enige twee ontsnapten > zullen we dan bij deze maar meteen even afspreken dat mocht het compleet mislopen in de echte wereld we dan dezelfde insteek houden ? Oftewel : een grote katapult bouwen, raketten verzamelen en stampen op het hoofd van agentjes terwijl wij ons altijd maar verder blijven verwijderen van de tralies

Comment

Deal
                              Ook het geld niet vergeten, klein fortuintje zal wel leuk zijn eens buiten de tralies
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X