Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kings of Cannabis (Docu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kings of Cannabis (Docu)

    Korting op 420shop
    Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

    #2
    Re: Kings of Cannabis (Docu)

    Interessante documentaire, niet zozeer omwille van het "ge-strain-hunt" maar omdat ze eens de nadruk leggen op Arjan. Aan alles wat hij doet kan je zien dat het een persoon met een groot ego is die continu gestreeld moet worden. En gelijk heeft hij, ondertussen verdient hij heel goed zijn brood en heeft hij een heleboel aanhangers.
    Ik ben zelf geen fan van GreenHouse (ook al heb ik hier een paar zaadjes van hen die liggen te wachten) maar bewonder wel zijn passie voor zijn beroep. Ik zou er wel nooit mee kunnen overeenkomen
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Kings of Cannabis (Docu)

      Bekijk hun reisdocumentaires al sinds het begin op Youtube en heb gewoon genoten van de authentieke, vrij eerlijke manier van documentaire maken, verschillende landen en de mooie landschappen.
      Vond vooral de reis door India mooi bij dat dorp waar ze de gebouwen en bevolking niet mochten aanraken omdat het afstammelingen waren van Alexander de Grote.
      A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

      Comment

      Bezig...
      X