Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gta 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gta 5

    Korting op 420shop
    Wassup people !!!

    Nu dat de ps4 in aanzicht is zal de laatste blockbustergame op de ps3 waarschijnlijk GTA 5 zijn , ikzelf speel alleen maar Call Of Duty reeksen maar heb onlangs de gameplay en online video gezien van GTA 5 en moet zeggen dit spel zal zeker en vast z'n geld waard zijn!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI Feel free to respond
    Last edited by PAIN; 24 August 2013, 18:47.

    #2
    Re: Gta 5

    HEEEEEEE JO sufkut je zit op het verkeerde FORUM dit is

    Comment


      #3
      Re: Gta 5

      Lol

      Wel heeft hij een punt. Goed stoned zijn en gamen gaan hand in hand.
      Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
      HEEEEEEE JO sufkut je zit op het verkeerde FORUM dit is

      Comment


        #4
        Re: Gta 5

        Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
        HEEEEEEE JO sufkut je zit op het verkeerde FORUM dit is
        dit is toch forum lounge , games film en boeken ....

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door Wietjunkie View Post
        Lol

        Wel heeft hij een punt. Goed stoned zijn en gamen gaan hand in hand.
        hell yeah !!! buddie

        Comment


          #5
          Re: Gta 5

          GTA5 lijkt me weer een typische GTA, wat natuurlijk niet onderdoet voor de kwaliteit. Alhoewel... Ik heb GTA3 volledig gespeeld, Vice City vond ik minder leuk, San Andreas heb ik dan weer volledig gespeeld, en GTA4 heb ik ergens halverwege opgehouden. Hopelijk is dit weer een goede aflevering van de reeks

          PS: Jongens, niet zo onnodig gaan quoten he Quote nooit iets uit het voorgaand bericht, behalve als je een paar specifieke woorden wilt benadrukken.
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment


            #6
            Re: Gta 5

            OK dacht eerst waar gaat dit over !! wattefuck !! sorry lekker spelen mannen grtz Budha

            Comment


              #7
              Re: Gta 5

              Rockstar heeft ditmaal zwaar gefaald. Single player zit vol met fouten en na de online release gister is het alleen maar achteruit gegaan niemand kan online. Problemen met de servers waren verwacht maar na meer dan 300 miljoen verdient te hebben en de verwachte winst nog is 450 miljoen is
              zou je toch zeggen dat ze wat meer moeite hadden moeten doen dit te voorkomen.

              Comment


                #8
                Re: Gta 5

                Comment


                  #9
                  Re: Gta 5

                  De laatste block buster voor mij op de PS3 zal GT6 wezen persoonlijk. Baal want ik heb geen ruimte meer op mijn oude PS3 40gig.. Wil nu de PS4 aanschaffen hoorde dat GTA5 ook naar de PS4 komt. Is dit waar? Zou graag GTA5 willen spelen. Heb de vorige delen ook gespeeld.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gta 5

                    GTAV Begint zeer sterk vind ik, maar is naar en tijd steeds hetzelfde en wordt saai....(mijn mening)
                    -

                    Comment


                      #11
                      Re: Gta 5

                      O o o svenne, schaam je! iedere ps3 bezitter hoort toch gta V gekocht te hebben. Ze hebben werkelijk aan alles gedacht, bijv je verstoppen in de bosjes voor de politie.

                      Helaas heb ik hem nog niet gekocht want om 1 of andere reden heeft rockstar de game nog niet voor de pc gereleased.

                      Comment


                        #12
                        Re: Gta 5

                        @ Cookaap ja ik weet het man heb eigenlijk momenteel al m'n geld in me setup gestoken .... zal die waarschijnlijk in de loop van de maand aanschaffen via PSN want m'n 3de ps3 z'n lens is ook al naar de klote dusja

                        Comment


                          #13
                          Re: Gta 5

                          Gta komt ook op de ps4
                          En ja gta schijnt pas eind van de maand weer te verkrijgen zijn voor de ps3 en xbox dus nog ff geduld voor sommige. Aan de andere kant tegen die tijd zal hopenlijk wel alles lopen hoe het hoort dan is de game egt een topper. Ik game voor me plezier en niet voor de ergenissen die momenteel spelen:p. Ik heb de storyline uitgespeeld nu gaat tie de kast in tot alles werkt dan beginnen we gewoon weer opnieuw met volle moed.

                          Comment

                          Bezig...
                          X