Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelwiet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vogelwiet!

    Korting op 420shop
    ik wou ff kijken of het kiemen me een beetje lukt voor de real deal. tevens even wat pesten want ik mag zoon ~3 planten van me ouders,, make it 5. maarja nu krijg ik soon 100+ neppe,, ff kijken hoe ze reageren dit worden ijn grote sterke planten.






    het is niet te zien maar sommigen splijten al en komt een inimini pikkie uit best snel voor vogel voer... 30 uur nu.



    even voor de duidelijk heid. dit zijn geen echte wiet planten (was het maar zo) en ik ga geen 100 nogwat planten laten groeien ik geef ze aan de vogels die vinnen spruiten wel lekker... ik hoop niet dat ze een betonnen hoofd krijgen anders kunnen ze niet meer vliegen

    Mzzl

    #2
    Kiemzaad, hehehe, heb het ook een keer gedaan hier.

    Had 8 zaadjes gelegd om te ontkiemen, na 24 uur was 1tje ontkiemt en de 2e ontkiemde de derde dag. En daar blijf het bij. Ik deze 2 ontkiemde zaadjes in 2 potjes gedaan; 1tje overleefde het. Ik heb toen dat plantje goed verzorgt, en regelmatig overgepoot... bleek het een mannelijke te zijn. Heb hem nog even laten bloeien, en toen hij uitgebloeid was legde hij uit zichzelf het lootje
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      hahaha heb k ook is gedaan met 5 zaadjes ofzo maar keek der nooit meer naar om en toen ik na een maand keek was alles uitgedroogd maar ware er wel 2 ontkiemd maar wel dood gegaan

      Comment


        #4
        Waarom doe je de zaadjes niet meteen in de grond.
        Vind ik beter en makkelijker dan op een watje o.i.d.

        Comment

        Bezig...
        X