Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Need For Speed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Need For Speed

    Korting op 420shop
    als echte auto/motor/tuning/race/drift liefhebber mis ik op het forum eigenlijk nog een plekje om het over alles wat met snelheid of rokende banden te maken heeft te hebben..

    nou weet ik zeker dat er meer race fanaten op dit forum aanwezig zijn, en er dus veels te weinig over auto's, motoren, enz gepraat/gepost word

    ik heb het maar hier in gepost omdat er waarschijnlijk toch hoofdzakelijk leipe filmpjes gepost worden..

    gaan er net als ik meer mensen naar auto treffens? of houden meer mensen van auto/motor tuning? wat is jou favoriete wagen?? met welk voertuig voldoe jij jou need for speed??

    show hier jou ride(s), post jou favorieten op auto/motor vlak, show what u like

    hier een aftrapje van mijn kant

    de porsche carrera gt, persoonlijk vind ik dit qua looks/performance/sound de absolute NR 1!! beter als dit bestaat gewoon nog niet.. alleen door het geluidje van een cgt staat ie al 10 plaatsen voor op de concurentie



    bandjes roken en voertuigcontrole, oftewel driften of D1 vind ik ook een goed voorbeeld van maximale voertuig controle , ik bezoek naast de algemene treffens dus ook veel drift evenementen, dus kan van dt soort filmpjes zwaar genieten


    en me neef kon het ook al aardig goed


    totdat het mis ging gehehe


    groet
    Last edited by hobbyist; 10 January 2009, 18:12.

    #2
    Yo Hobbyist ziet er fijn uit allemaal Leuke topic, is weer eens wat anders.

    Hier dus nog een auto liefhebber en dan met name Ford. Uiteraard de Cosworth, XR, RS en ST modellen. Na jaren in een getunede oude Fiesta te hebben rondgereden, heb ik in 2005 een Fiesta ST Gekocht. Heerlijke auto en bevalt nog steeds prima. Rijd heerlijk, schakelt fijn en het bochtenwerk is echt aangenaam Dit is een 2 liter met 150pk wat nog redelijk bescheiden is. Er kan dan ook makkelijk nog wat meer uitgehaald worden wat ook de bedoeling is over een tijdje.



    Dit filmpje is een leuke vergelijking van Fifth Gear, tegen een Corsa 1.6 Turbo.

    En deze voor de lol... Cosworth powerrr oh ja maar tegen die GT zal dit niet lukken....


    Greetzz

    hoe post je een filmpje van youtube
    Last edited by zion; 7 March 2009, 14:52.

    Comment


      #3
      Last edited by hobbyist; 10 January 2009, 21:15.

      Comment


        #4
        Attached Files

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            mwaah hij staat er redelijk bij ik zal vanavond ff een fototje posten van mijn rooie racemonster

            eerst ff het kenteken wegshoppen

            groet

            deze kan ik al wel vast showen mijn golf 4 R32, was de bedoeling deze standaard te houden (was me al duur genoeg), maar de mannetjes van EIP tuning hebben me een half jaar terug toch overgehaald en deze heeft nu bijna 600 pk

            ze is trouwens te koop, ik ga weer door naar een ander project aan de ene kant wel jammer maarja net als met vrouwen moet je gewoon aan het bouwjaar denken he zat eigenlijk eenn verlengde motorkap op maar die is al verkocht als er een koper speciaal een verlengde motorkap bij wil maak ik er 1

            groet
            Attached Files

            Comment


              #7
              Wow geweldige bak, zonde dat je die weg doet. 600pk da's ook niet te zuinig. Is die wat recht op de weg te houden volgas?

              Comment


                #8
                zekers, four wheel drive

                Comment


                  #9
                  wablief 600 pk onder ne golf? zie er nice uit kzou wel eens willen meegaan

                  Comment


                    #10
                    misschien dat ik bij de meeting bij alien ben, dan zou dat zeker kunnen.

                    als ze dan nog niet verkocht is natuurlijk

                    Comment


                      #11
                      Top gear, gewoon een van mijn favoriete programma's, hoe die mannen er altijd in slagen om van die zotte opdrachten te vinden, te gek gewoon

                      grtz

                      Comment

                      Bezig...
                      X