Slechtste foto van 2013.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Last edited by berry ryder; 26 December 2013, 08:01.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic -
-
Re: Slechtste foto van 2013.
Natuurlijk zetten we deze hier. geheheh.
Beetje donker Q
Maar ik ben de moeilijkste niet dus hier 1 van mij. Mooi scherp toch?
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Re: Slechtste foto van 2013.
Die foto moest donker blijven onder blacklight. Sterker nog, als de plant zichtbaar was geweest had dat toprot betekend.
Aaaaiiight...over tot de orde van de dag.
Thanks Coutteure voor deze schitterende bijdrage:
Comment
-
Re: Slechtste foto van 2013.
die is werkelijk uitzonderlijk mooi,ik geloof dat ik even een Dolipran ga innemen..
GvD, het bestaat echt, foto's waar je hoofdpijn van krijgt....
Of zit ik als gewoonlijk weer, veel te veel achter de computer???Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
-
Re: Slechtste foto van 2013.
HPS foto, voegt weinig toe.. ziet er alleen leuk uit als geheel overzicht.
HPS foto, heeft alleen artestieke waarde
lolz discowiet.... slechte grap
AK47-Wiet nog een slechte grap.If life keeps putting you down, You better stay highComment
-
Re: Slechtste foto van 2013.
Ik zat net aan mijn ochtend kop koffie, duurde toch wel een seconde of 5, om te zien waar dit nu om ging.
Wat zullen die zaadjes zich klein voelen....
Thanks Chemiel050
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment







Comment