Achter de schermen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #91
    Re: Achter de schermen

    Sterkte kerel en vind de rust.
    Hoop je snel weer hier terug te zien.

    Comment

    • Faraon
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 241

      #92
      Re: Achter de schermen

      Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering,

      gecondoleerd Angel

      Comment

      • amazing
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 1699

        #93
        Re: Achter de schermen

        - sterkte angel
        - jammer maar goed , je komt nog terug
        - foto's doe maar rustig aan , we zullen wel zien wanneer de oogst post

        - Grts Amazing

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #94
          Re: Achter de schermen

          Sterkte kerel! Respect , denk eerst maar ff aan jezelf inderdaad!

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #95
            Re: Achter de schermen

            Sterkte man,

            Hope to see you soon....
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • royalcheese1grow
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 672

              #96
              Re: Achter de schermen

              Nog gecondoleerd angel, beetje laat maar..
              Even ontspannen zal je zeker geen kwaad doen in deze periode.
              Hopelijk zien we je snel terug hier.
              En kan je op het einde van het jaar terug zonder zorgen starten.

              Grts cheese

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #97
                Re: Achter de schermen

                mijn dank voor jullie mede leven.
                ik heb de rust nu eenmaal nodig komende tijd.
                heb er nu ook ff totaal geen zin meer in.
                en ik wil mijn hobby toch het liefste alle aandacht geven anders kan ik beter politie agent worden.
                zoals het spreekwoord al zegt; geen eerbetoon of ambitie, word dan landverrader bij de politie.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #98
                  Re: Achter de schermen

                  innege deelneming angel , en laat die herma angel maar achter wegen , daar doen we niet aan mee !!
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #99
                    Re: Achter de schermen

                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...