Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lineage 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lineage 2

    Korting op 420shop
    Lineage 2 is een Massive multiplayer online role playing game.

    Er zijn 6 races,
    Human

    Elf

    Dark Elf


    Orc


    Dwarf


    Kameal


    Als je level 20 bereikt door monsters te killen of Quests te doen (Opdrachten-Misie's).
    Kan je je eerste Class kiezen(je keus bepaalt welke Skils je krijgt) Bijvoorbeeld.

    Je maakt een Dark Elf, dan kan je kiezen of een Fighter of een Mystic wilt zijn (Warrior of Mage, vechter of iemand die magie gebruikt)

    Als je level 20 bereikt kan de Fighter het pad kiezen van de Palus Knight of die van de Assasin.

    De Mystic (mage) kan het pad kiezen van de Dark Wizzard of die van de Shillien Oracle.

    Als je weer een bepaalde level bereikt kan je je volgende class kiezen.

    Bv de Palus knight kan dan het pad kiezen van de Abyss Walker (Vecht met Daggers(Messen) of de Phantom Ranger (Pijl en Boog)

    Elke race heeft zijn eige class stamboom dus die moet je maar ff checken op de website.
    http://www.lineage2.com/Knowledge/race_human.html

    Het doel van dit spel is om een Clan (Groep) te maken en mee te doen in Siege.
    Siege is een oorlog tussen Clans die vechten voor een Kasteel, elke stad heeft zijn eigen Kasteel.

    Als jou clan wint word je Clan Leider,de baas over die stad, je kan dan Taxen veranderen.
    Hoe hoger je ze zet hoe meer je zelf verdient, maar zet ze niet te hoog want dan gaat iedereen zijn spullen ergens anders kopen.

    Hier een foto van een Castle Lord


    Ook zijn er Draken in dit spel, een Draak begint als een Hatchling(Klein mormel) en verandert na verloop van tijd in een Stryder(Je kan er dan op rijden).


    Een stryder kan veranderen in een Vliegende Draak maar daarvoor moet je dus Lord zijn van een Kasteel.

    Een Vliegende Draak:


    Er is nog veel veel meer dat ik je over dit spel kan vertellen maar dan zou mijn post erg lang worden, wil je meer info, bezoek dan de website:
    http://www.lineage2.com/

    Ik speelde dit spel vroeger erg vaak maar omdat mijn server is gesloten ben ik ermee gestopt. Maar iemand heeft de oude server waar ik op speelde over genomen dus ga ik terug beginnen, ben bezig met downloaden. (Speel op een Private server, voor de Oficieele server moet je betalen).

    Het spel is wel bijna 4 Gig groot, (Niets vergeleken met hoe mooi en hoe GROOT de wereld in dit spel wel niet is)
    Mocht er iemand geintereseert zijn met mij samen te spelen en het spel te leren kennen mag je mij altijd pmen,

    peace

    PS: hier nog wat screenshots van toen ik nog speelde,







    #2
    Re: Lineage 2

    mooie topic, doet me denken aan de tijd dat ik veel Final Fantasy speelde
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Lineage 2

      vroeger ook van die games gespeels zoals WoW maar probleem is dat ge er zoveel tijd in moet steken en altijd op tijd zijn voor events en actief enzo dusja .

      Een van de tofste dingen is > en dan een grappige film zien of ies kassen , altijd lachen :p .

      Comment


        #4
        Re: Lineage 2

        pff, heb eigenlijk nooit veel zin om te betalen voor een spel:p ik download ze gewoon en bij online games gaat dat moeilijker...

        Comment


          #5
          Re: Lineage 2

          Wil ook nooit betalen voor die games...
          Heb daarom Guild Wars gekocht ==> geen maandelijks bedrag dat je moet betalen
          WoW kan ik spelen met een vriend zen accountgegevens die ik gekregen heb
          en voor de rest speel ik ook andere MMO's op private servers...
          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

          Comment


            #6
            Re: Lineage 2

            Ik betaal ook niet voor Online Games per maand, daarom dat ik deze op een Private Sever speel (Is Gratis).

            @boerjanster,

            Welke Guildwars hebt ge? ik heb Nightfall, heb het maar ff gespeelt. Mooie graphics en gameplay maar verveelde me een beetje daar in mijn eentje. Zal het nog eens moeten testen,

            peace

            Comment


              #7
              Re: Lineage 2

              Heb de originele: Prophecies, Eye of the North, en Nightfall...
              Moet zeggen nightfall ook nooit uitgespeeld...
              Je moet teveel "grinden' om verder te raken..
              Prophecies daarentegen kan je op je dooie gemakje spelen zonder dat je extreem veel levels en quests moet doen om verder te raken...

              Heb vroeger ook nog een hele tijd Ragnarok Online op een Private server gespeeld...

              Voor het moment ben ik een redelijk nieuwe MMO aan het spelen: Shaiya online...
              Ben destijds lid geweest van de closed-beta testers en vond het een zeer aangenaam spel om te spelen...

              http://shaiya.aeriagames.com/

              @ Smokey: men ingame personage in GW is I Am Boerjanster, moet maar eens laten weten als je wil spelen..
              kan je mss een stuk verder helpen...
              Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

              Comment


                #8
                Re: Lineage 2

                Ik heb RO ongeveer 2-3 jaar op en af gespeelt.
                Ook op Private Servers, ben een tijdje geleden gestopt omdat weeral eens de server waar ik op speelde gesloten is. Gebeurt me altijd, vind een goede server en dan een paar weken later gaat die dicht.

                Shaiya heb ik al gespeelt en ik vond het er niet echt zo goed uitzien.

                Als je opzoek bent naar wat nieuwe Online games, moet je maar eens langs komen op.

                http://www.onrpg.com/boards/
                Zit daar ook als MindBreaker

                peace

                Comment


                  #9
                  Re: Lineage 2

                  Ik heb altijd op de RebirthRO server gespeeld, een Nederlandse server.
                  Naar mijn weten draait die nog steeds en zonder al te veel lag..
                  Het aantal spelers zal ondertussen wel al gezakt zijn...

                  Je kan mss ook eens zoeken naar EuphRO2, dat is de beta van RO2, die nu al op private server te spelen is...
                  Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                  Comment


                    #10
                    Re: Lineage 2

                    Ik vind RO leuk omdat het er anders uit zag als de rest, makelijk te besturen en te begrijpen.

                    RO2 ziet er niet echt mijn ding uit,
                    ik speel RO btw op Highrate servers, mijn eerste server was direct 100x (wist toen niets af van rates enz)

                    peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Lineage 2

                      Ik speel zelf ook op High rate...
                      Gwoon omdat ik tussen al die trage mmo's eentje wou hebben dat goed vooruit ging..
                      Ideaal om er even tussenuit te knijpen als het niet goed ging in GW ofzo
                      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                      Comment


                        #12
                        Re: Lineage 2

                        Ik heb nog niet zo lang geleden erg veel WoW gespeeld.
                        Iets teveel, ik was echt verslaafd.
                        Ik verveelde me toen ik thuiskwam en had niets beters te doen.
                        En dan heb ik het magische ontdekt, dat men miserabel leven gebeterd heeft. Ik had meer interesse voor de gewone dingen. Zoals lezen, feestjes, gewoon bij vrienden langs gaan, en ja zelfs school.

                        Ni waar hoor
                        Heb het wel veel gespeeld, maar kwam na een tijdje tot de conclusie dat ik het spel gewoon kotsbeu was.
                        Nu heb ik een nieuwe verlsaving, namelijk "hoe kweek ik wiet".

                        Comment


                          #13
                          ik speel zelf warcraft, dat lijkt best veel op Lineage als ik het zo zie.. werkt lineage net zo verslavend..?

                          Comment


                            #14
                            Ja in de tijd werkte het erg verslavend, heb nu al een tijd niet meer gespeeld.
                            Enkel nog Css, mss terug met Guild Wars beginnen.

                            Peace

                            Comment

                            Bezig...
                            X