Mislukte foto's op JD (2015)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #106
    Re: Mislukte foto's op JD (2015)

    ik denk dat lr2's post het wel volledig samenvat, maar gewoon zeggen dat dit stom is en klaar...
    nee lijkt me niet de juiste manier

    En als we echt over zulke dingen beginnen... als je een zadenruil doet en de persoon is een agent,
    dan heeft ie even je naam, achternaam, adres, dus ik zie een agent niet direct iemand opsporen.via "raden".

    vertuurd men mijn ipheune

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #107
      Re: Mislukte foto's op JD (2015)

      Laten we de intentie van Q niet vergeten

      "En daar issieweer, het foto-oopsie topic van JD.
      Een nieuw jaar, een vers topic.

      Op elk forum kom je weleens zo'n foto tegen...dat je denkt 'wat is het nou', of dat je probeert te focussen op een wazige foto.
      Soms staan er onbedoeld ook dingen op de foto die iets teveel info weggeven.

      Het 2015 een topic voor slechte foto's.

      Het doel van dit topic is het streven naar meer mooie en goeie foto's. (dus geen sarcastische achtergrond dit keer)
      Dus als er een fotootje van jou in dit topic verschijnt, voel je niet beledigd, maar zie het als aanmoediging tot betere plaatjes.
      Alhoewel er soms best een beetje gegrinnikt mag worden. "


      Niets meer en niets minder.......
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • SoaD
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2015
        • 49

        #108
        Re: Mislukte foto's op JD (2015)

        Hahaha lekker LR2, mooi speurwerk. Ik ben alleen een stukje kleiner dan je denkt! haha

        Als iemand nul risico wilt lopen, neem aan mij dan vooral geen voorbeeld!
        Maar voor mij is het belangrijk om openheid te creëren omtrent cannabis.
        Ik heb er zo onwijs veel aan gehad en ben ervan overtuigd dat er zo veel anderen zijn die er baat bij kunnen hebben, maar daar door het huidige beeld van cannabis nooit achter zullen komen.
        Er zijn ongetwijfeld veel mensen die ook met dit gevoel zitten. Ik denk dan "Be the change you want to see" en wie weet inspireer je anderen om hetzelfde te doen.
        Er mee omgaan alsof het tij al gekeerd is, dat lijkt mij de sleutel. Of een hele domme manier om opgerold te worden

        Oh en Belladonna, no hard feelings hoor! Ik zei wel dat ik mijn ego opzij zette, maar ik zie dat er toch een beetje een nare ondertoon in mijn comment zat. Als iemand tegen mij zegt dat ik niet slim ben zonder daarbij constructief te zijn schiet ik kennelijk in de verdediging.

        En nu weer foto's!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #109
          Re: Mislukte foto's op JD (2015)

          Okaai

          Buiten 30+ graden, dus tijd voor de zwarte joggingbroek.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • SoaD
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2015
            • 49

            #110
            Re: Mislukte foto's op JD (2015)

            Feet for scale haha!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #111
              Re: Mislukte foto's op JD (2015)

              Hebbes Wie houd die doos daar vast
              Zie schouder en voet
              Last edited by belladonna; 4 July 2015, 21:39.
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #112
                Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                Vrouwenvoeten heb ik meestal wat minder moeite mee. flirt.gif

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #113
                  Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                  eyes-crazy2_ani.gifflirt.gif
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #114
                    Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                    Whahahhha 10 points Q
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #115
                      Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                      Kan niet missen.....



                      En het andere been...
                      Last edited by Stemma; 7 July 2015, 22:59.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #116
                        Re: Mislukte foto's op JD (2015)


                        Whoppa die slippers zijn toch wel erg in bij mannen voor namelijk in België
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • xAlecia
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 422

                          #117
                          Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment

                          • member16666
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 780

                            #118
                            Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                            @soad respect voor je instelling
                            ikzelf vind dat een zalige foto van iemand die geniet van zijn grow
                            vandaar dat jij beloond wordt met bomen
                            en sommige hier posten maar om te posten dus ...

                            ikzelf ben die laatstgeposte foto's ook allemaal tegengekomen
                            ik vind die minimieme menselijke factor soms helemaal geen mislukking
                            als ik iets wazig, onduidelijk of over the top tegenkom dan plaats ik hem hier

                            en om TS te volgen , hier eentje van mezelf
                            IMAG0093[1].jpg

                            ps : hoe doe je dat eigenlijk , foto's kopiëren uit iemands topic ?

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #119
                              Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                              @B2N, je dubbelklikt op de foto , dan klik je op 'afbeeldingslocatie kopieren' en dan voeg je hem in via het foto blokje via het tabblad 'from url'.
                              Wel het vakje 'Retrieve remote file and reference locally' ontvinken, anders krijg je een foutmelding.


                              Misschien kunnen we een topic openen waar men de mooiste foto's die men op JD tegenkomt kan plaatsen ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              • member16666
                                Banned
                                • Jul 2011
                                • 780

                                #120
                                Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                                aha, bedankt voor het antwoord Stemma

                                en dat is tevens ook een goed idee

                                iedereen is (nog!) vrij te doen wat ie wilt
                                Last edited by member16666; 9 July 2015, 01:54.

                                Comment

                                Bezig...