Zelfgemaakte assebak :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SaRs!
    Wicked Stoner
    • Jan 2009
    • 249

    #1

    Zelfgemaakte assebak :)

    Korting op 420shop


    Helemaal in hout gezaagd en dan ingekleurd met stiften. Ziet er wel wat ruw enzo uit, maar dat geeft het juist iets speciaals vind ik

    Ow, en das trouwens een lekker nepal jointje dat erin ligt.

    Peace
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Haha mooi gedaan!
    Vraag er maar meteen patent op

    Greetz,
    zion

    Comment

    • SaRs!
      Wicked Stoner
      • Jan 2009
      • 249

      #3
      Hehe ^^

      Ik ga nog wat vette dingen maken...

      Het volgende is een spacey lampenkap

      Mijn kot een beetje op peppen wat het ziet er best wel saai uit nu =/

      Peace

      Comment

      • midnight fantasy
        Wicked Stoner
        • Jul 2008
        • 264

        #4
        en zo blijf je bezig :p
        tof gedaan

        Comment

        • weedlover
          Banned
          • May 2008
          • 975

          #5
          Nog eventjes en je kunt je eigen online shop starten

          grtz

          Comment

          • Marleyboro
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 96

            #6
            hihi, tof gedaan.
            Etiam inter vepres rosae nascuntur

            Comment

            • Smile
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 45

              #7
              haha fet man
              altijd mooi als mensen creatief bezig zijn^^
              "Got blunt? ... Got weed?"

              Comment

              • darkjumper1
                Senior Stoner
                • May 2009
                • 37

                #8
                Re: Zelfgemaakte assebak

                was ik maar zo creatief xD

                Comment

                • Wierie Wierie
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 848

                  #9
                  Re: Zelfgemaakte assebak

                  Leuke asbak hoor
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  • mister frank
                    Retired
                    • Nov 2009
                    • 785

                    #10
                    Re: Zelfgemaakte assebak

                    lekker groot, ligt die na een jointje tenminste niet vol

                    --------------------------------------------------------------
                    keep smoking

                    Comment

                    • copro
                      Retired
                      • Sep 2009
                      • 249

                      #11
                      Re: Zelfgemaakte assebak

                      Voor een snelle oplossing (of voor op reis) maak ik steeds gebruik van een origami doosje.
                      In het begin is het even oefenen, maar na een paar probeersels doe je het met je ogen toe.
                      Snel en eenvoudig : http://www.origami-instructions.com/origami-box.html

                      Het is natuurlijk niet zo mooi als die sars, maar is wel functioneel :p

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #12
                        Re: Zelfgemaakte assebak

                        Handig man ik neem meestal een leeg pakje sigaretten ofzo, als dat er niet is vind ik meestal wel wat anders
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        • Phil
                          Retired
                          • Nov 2009
                          • 5

                          #13
                          Re: Zelfgemaakte assebak

                          ik plooi ook meneigen doosjes, maar doe dat wel ietwat simpeler... :p
                          ik post hier straks wel een fatsoenlijke uitleg met wat mooie pics

                          Comment

                          • janslenders
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Sep 2009
                            • 67

                            #14
                            Re: Zelfgemaakte assebak

                            mooi mooi, en het houd je tenminste van de straat

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Zelfgemaakte assebak

                              Handig en simpel bedankt voor de tip . zo eens ff oefenen.

                              Grtz Monty

                              Comment

                              Bezig...