ff sporten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chris30
    Retired
    • Nov 2008
    • 140

    #1

    ff sporten

    Korting op 420shop
    vandaag ff getraind met de honden

    ik train politiehonden sta ik zo dikke pak maar helaas komen ze er soms door heen wel een leuke hobby
    Attached Files
    Last edited by chris30; 24 March 2009, 15:44.
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Ze doen hun werk dus wel goed zo te zien

    Comment

    • chris30
      Retired
      • Nov 2008
      • 140

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door zion
      Ze doen hun werk dus wel goed zo te zien
      ja zeker gister weer het pak in word steed ergerder maar ja is een hobby he

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #4
        man man man ga toch vissen ofzo daar kom je een stuk beter voor weg

        Comment

        • Angelooo
          Ultra Stoner
          • Jan 2009
          • 110

          #5
          ik denk dat het adrenaline gevoel hierby tog net iets intenser is dan by visse

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #6
            nou een karper haken van 40+ of 50+ is ook een rush hoor alleen ben je er zeker van dat hij niet bijt.

            Comment

            • bearprolec
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 559

              #7
              mja , geloof wel dat je een karper vangt dat het leuk is en een zwaar gevecht, mar als die woefkes erop vliegen is het wrs vollen bak adrenaline door de angst een beetje he

              edit:mja , geloof wel dat je een karper vangt dat het leuk is en een zwaar gevecht, mar als die woefkes erop vliegen is het wrs vollen bak adrenaline door de angst een beetje he
              Last edited by westport; 24 March 2009, 15:53.

              Comment

              • chris30
                Retired
                • Nov 2008
                • 140

                #8
                nou bij mij is er geen angst in begin altijd geweest maar ik zal wel ff kijken als ik een leuke foto heb hoe een hond bijt die het werk doet,maar voor mij is er wel adreline aanwezig als ik in pak sta

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Mooi man, mijn oudste broer traint ook zijn mechelaars.
                  Leuke hobby!

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • penta
                    Ultra Stoner
                    • Jan 2009
                    • 105

                    #10
                    kan je Mechelaren nog wat leren dan???

                    Ollands geintje

                    Comment

                    • chris30
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 140

                      #11
                      hoi westport leuk man dat je oudste broer ook traint maar welke tak van de sport pm even daar over groet chris30

                      Comment

                      • hobbyist
                        Banned
                        • Oct 2008
                        • 605

                        #12




                        groet

                        Comment

                        • chris30
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 140

                          #13
                          die kende ik al die persoon en geleider werd ook lekker in zijn flikker gebeten wel leuk filmpje

                          Comment

                          • Nerub
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 155

                            #14
                            Zoow, zijn gevaarlijke doggies...
                            ik ben altijd bang al zou ik er een tegen komen en hij rent achter de verkeerde aan. of bijt hij my in plaats van de boef

                            weet die hond altijd wie hij moet pakken?

                            Comment

                            • chris30
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 140

                              #15
                              meestal wel de honden worden hier in nederland niet gauw los ingezet maar de politie agent heeft hem aan de lijn en ja ik zal zelf als er iets is niet bij zulke groepjes staan

                              Comment

                              Bezig...