Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: wietplaatjes

    Oorspronkelijk geplaatst door Ariebombarie View Post
    [ATTACH=CONFIG]271539[/ATTACH]Liberty haze bijna rijp
    Nice job arie

    Comment


      Re: wietplaatjes

      Jack herrer auto van greenhouse seeds buitenplantje

      1 al wat eerder gezet gehad dan de andere
      20150721_194009.jpg20150721_194025.jpg

      Comment


        Re: wietplaatjes

        Aha ik wist niet dat je buitenkweekje had
        Nice plants,hoelang staan ze al in bloei

        Comment


          Re: wietplaatjes

          de eerste een week of 4 maar heeft wat stress gehad en de 2de nog maar 2 dagen
          de 2de gaat goed komen denk ik de eerste gaat maar iets mager zijn maar jah tis men eerste keertje buiten he
          men hond had namelijk van de eerste een grote zijtak afgerukt een maand geleden en heeft daardoor veel stress gehad .
          ja ik dacht het lijkt me wel leuk om eens iets buiten te doen en het bevalt me wel volgend jaar eens wat meer werk van maken .

          gr dieseltj

          Comment


            Re: wietplaatjes

            Toppie man
            Ik heb het net gespot,in je ander kweekverslag
            Greenhousestrains heb ik nog liggen in de koeling,ff meevolgen hoe ze het doen

            AZARIUS01.jpg autowhite azarius 33cm

            AUTO02.jpg autowhite greenlabel 25cm

            Staan allebei,sinds een week op 12/12 en blijven meedraaien met de 2 andere op 12/12 tot einde
            Ze zijn nu net 4,5 weken vertonen sinds zondag eeste vrouwelijke kenmerken
            Zijn wel 2 kleintjes,wss gevolg van halvering wortelkluit bij het overpotten na ontkieming,ongelukje
            Last edited by soulrebel; 22 July 2015, 00:39.

            Comment


              Re: wietplaatjes

              ziet er mooi uit Soul
              ja zal er zowizo een beetje lekkere wiet afhalen
              veel gaan ze niet meer groeien denk je ?

              Comment


                Re: wietplaatjes

                Thanks diesel
                Ik denk dat ze wel nog gaan strekken,eens de bloei er goed inzit,ze zijn pas 4,5weken oud wss nog weekje of 6/7
                Opbrengst doet er mij niet toe,ik sta sowieso al versteld,ze er nog zijn doorgekomen,dus hopelijk goeie wietjes,heb nog nooit gerookt,die autowhite widows

                Comment


                  Re: wietplaatjes

                  ja zeker succes ermee ja dat is bij mij ook zo opbrengst maakt me niet zoveel uit het moet gewoon goed zijn ! liever 5 goeie jointjes die lekker zijn dan 20gr rommel

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  die jack auto van greenhouse seeds begint echt super lekker te ruiken lekker zoet fris fruitig wat en topjes beginnen lekker te plakken

                  Comment


                    Re: wietplaatjes

                    IMG_9591.jpg 2x serious happiness,nog steeds niet droog,linkse 8dagen,rechtse 12 dagen aan het drogen

                    @diesel we houden je verder op de hoogte

                    Edit: ondertussen 1 serious plantje(rechts op foto) in de cuurpot beland,gewicht is 73gram



                    Last edited by soulrebel; 24 July 2015, 20:23.

                    Comment


                      Re: wietplaatjes

                      IMG_9615.jpg IMG_9614.jpg IMG_9610.jpg

                      IMG_9607.jpg IMG_9606.jpg IMG_9603.jpg

                      Topje serious happiness

                      Comment


                        Re: wietplaatjes

                        Ziet er serious happie uit

                        Zo mag ik het horen, lekker lang voorgroeien. Wou nog iets over wat rijpere vrouwen zeggen, maar
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: wietplaatjes

                          yummie yummie ziet er serieus lekker uit,

                          Weer even een kleine update van mijn kleine dwerg,....volgens de specificaties zou ie 40-60 cm moeten worden....gelukkig kan ze niet lezen is is ze ruim 1m20 en staat volop te bloeien..
                          Deze foto's heb ik van de week genomen:
                          soul1.jpgsoul2.jpgsoul3.jpg

                          Het kleine plantje in de schaduw is ook een dwergje nu ook al op 60 cm.

                          Was een beetje scepisch over hydro, en zeker na een beetje klooien in het begin vroeg ik me af of het allemaal de moeite waard zou zijn. (redelijke inverstering tov een bak zand)
                          Maar nu het eenmaal draait heb ik er geen omkijken aan ...houd me aan de hoeveelheden die op de dutch pro flessen staat...(less is more) en maak geen gebruik van meters e.d.

                          Comment


                            Re: wietplaatjes

                            Hi Sanders

                            Dat zijn pas autoflowers man lekker bussy en 1m20 hoog,daar zal de hydro idd veel voor tsn zitten (nat.ook de kweker zijn kunsten )
                            Hydrocultuur interesseert mij ook enorm,ben nog aan het uitzoeken,welk systeem enz maar het komt er zeker van,ben verder benieuwd,wat er straks in de bloei gaat vanaf komen laat de updates maar komen

                            @greyvol
                            Thanks man,idd.terug langer voorgroeien,dat wordt weer een strak plan


                            Last edited by soulrebel; 27 July 2015, 11:40.

                            Comment


                              Re: wietplaatjes

                              Iemand enig idee in hoeveel liters,je stekjes zet

                              Comment


                                Re: wietplaatjes

                                Als je ze wilt wortelen dan heb je aan heel weinig genoeg. Gebruik zelf bijvoorbeeld Eazy Plugs. Als je ze wilt opgroeien/afbloeien dan toch gewoon in dezelfde potmaat als waar je zaad planten in zet?

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X