Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: wietplaatjes

    2 overgebleven stekjes van femin ak widow 47 green label seeds,knallen als gekken,binnen 10dagen bloei zag je thc blinken,mooi soortje dit...
    1stek had selectie niet gehaald,kwam ver achter in groei ed ...bloei dag 14

    IMG_0300.jpg IMG_0299.jpgIMG_0297-1.jpg

    Cheers

    Comment


      Re: wietplaatjes

      Welkom thuis
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        IMG_0308.jpg
        Last edited by soulrebel; 25 September 2015, 14:50.

        Comment


          Re: wietplaatjes

          Vapo Test geslaagd
          Wordt je knetterhigh van man,smaak overheerst veel meer en veel minder behoefte om nog jointje te rollen in verloop vd avond,al zal het wel nog een beetje spelen zijn,wat de beste manier is met die fan speed button,komt wel goed

          Comment


            Re: wietplaatjes

            Als je de juiste temperaturen eenmaal gevonden hebt is vapen echt te gek.

            Comment


              Comment


                Re: wietplaatjes

                Heel herkenbaar. Na een joint wordt ik altijd moe en loom. Niks mis mee hoor maar niet altijd handig.
                Ik heb inmiddels de Crafty aangeschaft, die zet ik op 180gr. Ik wordt dan lekker high en relaxt maar niet moe en slaperig. Dus echt perfect.

                Comment


                  Re: wietplaatjes

                  IMG_2229.jpgIMG_2232.jpg

                  Comment


                    Re: wietplaatjes

                    Bijna klaar voor de oogst ,nog 12 - 20 dagen te gaan theoretisch ...


                    2015-10-14 19.28.23.jpg

                    Amnesia Automatic - GreenLabel Seeds - vandaag 63 dagen uit het zaad en 33 dagen in bloei ,gemiddeld 73 - 85 dagen van zaad tot oogst #aftellen

                    amaf.jpg

                    2015-10-14 19.27.05.jpg
                    Last edited by PotHead Sativa; 15 October 2015, 23:46.

                    Comment


                      Re: wietplaatjes

                      Toppie

                      Comment


                        Re: wietplaatjes

                        Ziet er mooi uit.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                        Comment


                          Re: wietplaatjes

                          Thanks

                          Comment


                            Re: wietplaatjes

                            Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                            Vapo Test geslaagd
                            Wordt je knetterhigh van man,smaak overheerst veel meer en veel minder behoefte om nog jointje te rollen in verloop vd avond,al zal het wel nog een beetje spelen zijn,wat de beste manier is met die fan speed button,komt wel goed
                            Dat komt waarschijnlijk omdat er geen tabak meer bijzit.
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              Re: wietplaatjes

                              Dat is een feit gps,mede door de vapo,ben ik veel minder tabak gaan gebruiken bij men joints,ik rol ze bijna puur nu
                              Morgen eens kijken om een update te doen met fotos,de 2 stekjes van akwidow 47 zijn bijna klaar,nog een dag of 10 schat ik,het zijn geweldig ruikende planten geworden,ik vind ze zelfs beter dan de moederplanten qua reuk thc ontwikkeling,nice greenlabel seeds de 2 akwidows zitten ook al in de cuurpot nu,samen 110 gr nieuwe run,4x lemon skunk dna,2x ww nirvana,1 critical jack dinafem,1x og kush dinafem 1x white grapefruit female seeds,een mix dus

                              Comment


                                Re: wietplaatjes

                                IMG_0367.jpg experimentje ontkiemen/voorgroeien onder hps geslaagd 8 op 8 voorste rij zaailingen 7 dagen,bovenste 14dagen jong,jammer genoeg wel 2 critical jack seeds in de afloop gedonderd bij het onkiemen,gelukkig nog 1 over en 1 og kush freebee ,(linksboven) later meer pics,had niet veel tijd vandaag vandaar haastige foto

                                Cheers
                                Last edited by soulrebel; 18 October 2015, 23:22.

                                Comment

                                Bezig...
                                X