wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #16
    Re: wietplaatjes

    Denk jij dat de Happiness ook buiten kan ? Ik vind er alleen binnen kweekverslagen van.

    Zit denk ik wel zo'n 200 km noordelijker dan jou, dus het zal hier meestal een paar graden kouder zijn ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #17
      Re: wietplaatjes

      Dat denk ik wel Stemma,er staat in de brief van Serious,in/en outdoor alhoewel,de vraag is,welk weertje gaan we weer krijgen dit jaar,even nat als vorig jaar alhoewel,moest ik een tuin hebben,zouden die buiten staan bij mij
      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      Denk jij dat de Happiness ook buiten kan ? Ik vind er alleen binnen kweekverslagen van.

      Zit denk ik wel zo'n 200 km noordelijker dan jou, dus het zal hier meestal een paar graden kouder zijn ?

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Re: wietplaatjes

        Bedankt Rebel, ik denk aan een 50 liter pot dan kunnen we de plant evt. nog onder onze luifel slepen. Twijfel nog over een stoffen pot.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #19
          Re: wietplaatjes

          Tja dat weet ik niet Stemma,mss hetgeen je het makkelijkst kan verplaatsen
          ik ga er na het einde van de ice planten,de vijf resterende zaden van serious limited samen zetten

          akroyal.jpgak47 gelukkig nog kunnen redden(lst) van de ondergang,(had ik niet op al dat blad gelet)

          aka lr.jpgtopje lr2 na 12 dagen curen

          lowryder 2e plant.jpg lowryder 2e pl.jpg 2e lowryder2 plantje,aan het drogen sinds donderdag
          Last edited by soulrebel; 21 March 2015, 17:09.

          Comment

          • steundheufd
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 1234

            #20
            Re: wietplaatjes

            lekker toppen en dames mate !

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #21
              Re: wietplaatjes

              thanks mate

              nog wat fotos van de ice plant groei week4 gaat in

              jd777.jpg jd111.jpg jd222.jpg jd555.jpg jd444.jpg

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #22
                Re: wietplaatjes

                Ondertussen in soulrebelland,de zaden stromen binnen,en dan ook nog eens de suprise lotto gewonnen,nog zaden,hoe meer zielen....

                IMG_0741.jpg IMG_0741-1.jpg Super skunk,mooie zaden

                Comment

                • steundheufd
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 1234

                  #23
                  Re: wietplaatjes

                  nice man !
                  me like skunkieee ghehehe .

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #24
                    Re: wietplaatjes

                    wortel lr2.jpg root lr 2 goed voor zo'n jute zakje

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #25
                      Re: wietplaatjes

                      Grote shit al dat bladgroei binnenin de bovenste toppen,allemaal geel/groene verstikte bloemtrossen RQS
                      net even mooi losgeplukt,geen aanzet tot rot zo

                      blad bloem probleem ak47.jpg ak47 bud prob.jpg ak47 fluff.jpg

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #26
                        Re: wietplaatjes

                        Dat zijn idd. mooie wortels Rebel
                        ga je er thee van zetten ? Dat schijnt te kunnen.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #27
                          Re: wietplaatjes

                          ...of in een slaatje draaien,ik ga er een nachtje over slapen Stemma
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                          Dat zijn idd. mooie wortels Rebel
                          ga je er thee van zetten ? Dat schijnt te kunnen.

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #28
                            Re: wietplaatjes

                            http://www.rollingstoned.nl/omlaag-n...-van-cannabis/
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #29
                              Re: wietplaatjes

                              Had ik al gelezen,wist ik alwordt ook al langer gebruikt in o.a chinese medicijnen
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #30
                                Re: wietplaatjes

                                ice21.jpgice . ak47 trichomes
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...