Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

    Korting op 420shop
    Lijkt me wel vet om eens te zeggen welke film je het laatst gezien hebt, kun je misschien ook nog nieuwe films leren kennen.
    Probeer er indien mogelijk ook een foto van de film bij te steken, hebben we mss eerder een beeld van onbekende films die we nog niet kennen?



    Om van start te gaan:


    Wanted



    vette film

    grtz

    #2
    Etiam inter vepres rosae nascuntur

    Comment


      #3


      Zalige film als je lekker baked bent.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        Kheb juist naar Twilight gekeken.
        Goed voor als je samen met het vrouwtje/je lief naar een film wilt kijken.
        Zij krijgt haar portie romantiek en al dien zever
        Hij krijgt zijn portie actie door middel van vampiers
        Niet bepaald mijn favoriete film, maar hij was wel leuk om te zien.
        Ng een postertje:




        grtz



        edit: kzie da de foto een beetje groot is uitgevallen, excuses daarvoor

        Comment


          #5
          body of lies
          x111 (13)
          bootcamp

          Comment


            #6
            Kdoe veel films deze week merk. Al drie in een week
            Ni van mijn gewoonte. Maar goed.
            De volgende:

            Deathrace

            Als je van snelle opgezette auto's met geweren houdt, dan is deze film voor jou, knalplezier verzekerd.
            Ng een fototje:



            grtz

            Comment


              #7


              Vond 'm verschrikkelijk slecht maar kan zijn omdat ik underworld 1 en 2 nooit gezien heb.

              Peace

              Comment


                #8
                alle, de volgende film dan maar

                HANCOCK



                gaat over een superheld die aan de drank geraakt en die zijn imago toch nog een beetje wil laten oppoetsen.
                Was wel een mooie film

                grtz

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door SaRs! View Post


                  Vond 'm verschrikkelijk slecht maar kan zijn omdat ik underworld 1 en 2 nooit gezien heb.

                  Peace
                  Underworld en underworld evolution waren goed ze. Kheb den 3 nog ni gezien, wist ni dat die al uit was.
                  Death race heb ek verleden week gezien, das altijd leuk zowa breinloze actie in combinatie met en een schoon kont/tetten.
                  Laatste film was El labirinto del fauno (Pan's Labyrinth). Ik vond em goed, men 2 maten slecht. Ge moet voor het genre zijn.
                  Hellboy 2 (zelfde regisseur), daar kon het verhaal en de actie wat beter.
                  Shawshank redemption, die zat heel goed in elkaar.
                  Ik kijk vrij veel films de laatste jaren. Ben daar ook ne freak in geworden. Yamaha versterker gekocht met 5.1 surround en kabeltje voor dts Ik moet niet meer naar de cinema, maak enkel nog uitzonderingen voor echt goeie films (Dark night oa)

                  Comment


                    #10
                    Da 5.1 surround is echt zwaar ownen. Ik gebruik die bij het spelen van multiplayer games op men ps3 en het is een enorm voordeel omdat je anderen kan horen komen. Voor films heb ik hem nog niet gebruikt, dat moet ik dan maar eens doen dezer dagen, ik kan me alvast het een en ander voorstellen!
                    Een film dat ik onlangs bekeek was '15 Minutes', een apart genre met een goeie portie aan sarcastische humor (iets wat me wel kon bekoren). Met Robert Deniro in de hoofdrol, die vent kan acteren en zal het altijd blijven kunnen, echt heerlijk om hem bezig te zien!


                    Heb hier nog een halve terra aan films liggen, gekregen van een maat van me, ik post de lijst hier nog wel want ik ken er niet zoveel namen van, misschien kan ik wat tips krijgen welke ik zeker moet zien. Ook de volledige reeksen 'Weeds' zit erbij, nog iets wat ik eens zou moeten zien .

                    Comment


                      #11
                      Re: [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

                      conair is laaste en daar voor punisher ware zone (deel 2)

                      Comment


                        #12
                        Re: [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

                        Gisternacht heb ik gekeken naar cheech & chong, nice dreams
                        over die cannabisplantage die onder een zwembad zat

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

                          Incdredible hulk. Kheb nog Burn after reading en de 2de chronicles of narnia gehuurd.

                          Comment


                            #14
                            Re: [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

                            Hey weedlover heb ook hancock gezien, daarin de gevangenis dat hij die hoofd in die andere zijn gat steek whoehahaha dat was laggen.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: [film] Wat was de laatste die je gezien hebt?

                              Behind enemy lines - Colombia (2009)


                              Het is een vreselijke chaos in Colombia. Er vindt een oorlog plaats tussen de regering, en guerrilla's. Een speciaal team wordt ingezet: de U.S. Navy SEALS. Hun taak is een geheime ontmoeting te observeren en deze in de gaten te houden. Maar dan wordt de hele boel onder vuur genomen en worden de twee leiders vermoord. Nu zitten de SEALS in de val, ze zullen moeten overleven en hun onschuld zien te bewijzen.

                              http://www.moviemeter.nl/film/53842



                              Viel me niet tegen, ondanks sommige berichten op moviemeter.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X