Jointjedraaien Tshirts

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #76
    Re: Jointjedraaien Tshirts

    19 Maart 2009 werd de eerste post gedaan voor dit shirt....
    Zou het er nog ooit van komen??? wie maak dat spetterende shirt???

    Acktie Jd want dan wilen we allemaal wel zo Shirt kopen van dit goddelijke forum ontworpen door forum leden
    God was never on your side..

    Comment

    • janleuri
      Retired
      • Oct 2008
      • 1131

      #77
      Re: Jointjedraaien Tshirts

      @ bella donna

      Veel te goor is jouw ontwerp welke je gemaakt hebt in 2009.

      Ja er is wel al een T-shirt te koop van jointjedraaien.nl, de website waar die aangeboden word staat hier ergens tussen, maar die is belange niet zo mooi als het ontwerp van geodude.


      gtz

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #78
        Re: Jointjedraaien Tshirts

        Ik doelde ook niet op mijn ontwerp Janneman maar word het niet is tijd dat er een shirt word gemaakt
        God was never on your side..

        Comment

        • Geodude
          Bong Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 343

          #79
          Re: Jointjedraaien Tshirts

          kunnen jullie mijn ontwerp in mijn bericht hierboven wel zien dan? ik namelijk niet meer (raar)
          maar mijn ontwerp vind ik ook wel goed staan op t-shirts of van die hemden zonder mouwen.

          Greetzzz

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #80
            Re: Jointjedraaien Tshirts

            Ja ik kan het in ieder geval nog steeds zien geodude

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #81
              Re: Jointjedraaien Tshirts

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              Ik doelde ook niet op mijn ontwerp Janneman maar word het niet is tijd dat er een shirt word gemaakt
              Ik wil best nog eens een ontwerp maken voor t-shirts. enkel zit je met het volgende: welke maten bestellen?, welk kleur tshirts?
              Ga jij er een dragen dan bella en welke maat heb je?
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #82
                Re: Jointjedraaien Tshirts

                doe maar een maatje 116 voor mij dan, kan mn dochter mooi een beetje reclame maken op haar kleuterschool
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #83
                  Re: Jointjedraaien Tshirts

                  Roerbakei Roerbakei,
                  Heroine dealen op een kinderboerderij.

                  Dan nog iets, als je het in full color laat drukken is natuurlijk een stuk duurder dan 1 kleur.

                  Nog een idee, Zonnehoedjes
                  cap_black_test.jpg
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #84
                    Re: Jointjedraaien Tshirts

                    Eenvoud siert de mens, een t-shirt ook.
                    Het groene logo van de hoed op een zwart t-shirt wil ik wel dragen.
                    Opzichtige shirts met veel poespas..nee bedankt!

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #85
                      Re: Jointjedraaien Tshirts

                      Ik zal het Dragen Jd als het een deftig shirt is waarom niet............
                      Ik zou gaan voor de maten L xl xxl dat zijn toch wel de meest gang bare maten.

                      Mijn maat xxl Jd ik houd wel van ruimwant da doe ik natuurlijk ook aan als ik er mee ga slapen.
                      Oja en neem vrolijke kleuren geen hard groen bruin rood zwart bha
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • janleuri
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 1131

                        #86
                        Re: Jointjedraaien Tshirts

                        lol, ik zou eerde zeggen dat M, L en xl meest gedragen zijn. Wat jd zegt klopt wel, de meesten willen niet gezien worden met een cannabis gerelateerd t shirt. En dan heb je ook nog vrouwen en manne modellen van shirts. bovendien is het in lage oplage veel te duur per shirt

                        Comment

                        • Prutser
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 622

                          #87
                          Re: Jointjedraaien Tshirts

                          Ach, met een klein logootje van de hoofdsponsor hoeft dat niet zo duur te zijn

                          Comment

                          • kabouter flip
                            Banned
                            • Apr 2010
                            • 533

                            #88
                            Re: Jointjedraaien Tshirts

                            waneer zijn de tshirts er het is hoog zoomer nu en het is de momend voor reklaame voor jd he vanf ze er zijn laad maar weeten flip loopd dan met een jd tshirt aan in be grt

                            Comment

                            • Silve R
                              Chronic Stoner
                              • Sep 2010
                              • 193

                              #89
                              Re: Jointjedraaien Tshirts

                              lol dat hoedje is de MAX!!

                              Comment

                              • Jointjedraaien
                                Admin
                                Admin
                                • Oct 2007
                                • 4362

                                #90
                                Re: Jointjedraaien Tshirts

                                Ik heb een digitale drukproef aangevraagd voor asbakken, hoedjes, en tshirts.
                                Ben benieuwd en ik zal jullie op de hoogte houden!
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...