Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Imperia Online

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Imperia Online

    Korting op 420shop
    Yo dudes (& dudettes sorry),

    Ik ben al een tijdje bezig met het spel Imperia Online. Browser based, gratis, en totaal verslavend!

    Is een web-based massively multiplayer online rpg game - setting is in de tijd net voordat buskruid werd ontdekt; 't is dus allemaal met zwaard , schild en paard te doen.

    Je moet er aan je economie bouwen, je moet vechten (of verdedigen) en op een slimme wijze je research plannen om tot de top te komen. Je kunt alliances vormen om er sterker voor te staan. Er zijn echt duizenden spelers over heel de wereld aanwezig.

    Als er iemend van JD zin heeft om hieraan mee te doen - let me know! Lijkt me best wel gaaf om een JD alliance te vormen en serieuze kickass te plegen waar nodig. Try it - je zult niet teleurgesteld zijn!

    Balle,
    S.

    #2
    Ben benieuwd, zal eens ene kijkje nemen. Echter doet de site, www.imperiaonline.org (?), het niet. Ligt dat aan mij of?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      nee inderdaad, ze ligt tijdelijk even stil wegens overbelasting van de server - normaalgezien kun je der altijd op. Even geduld...
      ----
      Spijtig - net nu ik dit probeer aan te prijzen loopt het niet... ik hoop dat het weer actief wordt zometen... zit namelijk net met een aanval die ik gepleegd heb op een ander....
      ---
      Dammit - nog altijd niets... had ik maar gewacht met de aankondiging...

      echt wel pech,

      Geloof me, als je het eenmaal speelt ben je vertrokken, Ik speel onder de naam simplex, net als hier. If you join - let me know!
      ----
      nu gaat ze terug...

      ----
      Last edited by Weedy; 26 March 2009, 00:56. Reden: Let wel op dubbelposten! ;)

      Comment


        #4
        Ik zal het morgen is doornemen, heb meerdere spellen als dit gespeelt
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          is dit iets in de trant van runescape?

          grtz

          Comment


            #6
            het zuigt! ik zou zeggen koop een ps3 voor de echte games!
            sigpic

            Comment


              #7
              OF een deftige pc waar je ook genoeg mee kan spelen ^^
              Wil je van Bil bel dan naar GIL

              Comment


                #8
                appelen met peren vergelijken... tssss
                DenGiles:
                ik speel veel op xbox, PS3, PC - ben best wel een game fanaat.

                Mijn PC:
                core 2 extreme QX9650, 4Gb DDRII, Geforce GTS 250

                Fav games: Alle Call of duty games, Quake, MOH, Wolfenstein, WOII strategy games, combat flight simulators... you get the picture.. Maar dus ook Imperia online!

                Een browser-based spel heeft zo zijn eigen charmes; als je voor de strakke, fast-paced graphics gaat dan kom je hier zeker niet aan je trekken...

                Wat gaaf is aan een real time spel is dat je met duizenden mensen tesamen speelt en op elk moment kunt aangevallen worden - dus ook als je slaapt of op het werk zit - dat maakt het spannend, maar dat is dan maar mijn nederige opinie. Smaken verschillen en daar kun je niet aan twisten.

                Weedlover - ik ken runescape niet dus kan je dat niet bevestigen.
                Last edited by Simplex; 27 March 2009, 23:36.

                Comment


                  #9
                  Simplex, dan moeten wij eens samen game, heb je Ps3 Cod W@W?
                  Die vind ik nogal ownen

                  En het is niet hetzelfde als Runescape trouwens wat je daar noemt .

                  Comment


                    #10
                    Hey Jona - met alle plezier , maar zelf heb ik helaas niet een PS3 - ik speel daar altijd op bij een maat van mij. Zelf heb ik een x-box (baal er best wel van; veel probleme mee gehad) en daar speel ik vooral GTA 4 en COD 4 op. Zou graag W@W spelen maar moet spel nog kopen. Tijd is tegenwoordig helaas ook nog een moeilijke factor en speel niet meer zoveel als vroeger maar ik doe mijn best wanneer ik kan

                    Comment


                      #11
                      ik vind het maar nix, als je zoiets verslavend vind, moet je echt WoW is proberen -> server Outland grtz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Simplex View Post
                        Hey Jona - met alle plezier , maar zelf heb ik helaas niet een PS3 - ik speel daar altijd op bij een maat van mij. Zelf heb ik een x-box (baal er best wel van; veel probleme mee gehad) en daar speel ik vooral GTA 4 en COD 4 op. Zou graag W@W spelen maar moet spel nog kopen. Tijd is tegenwoordig helaas ook nog een moeilijke factor en speel niet meer zoveel als vroeger maar ik doe mijn best wanneer ik kan
                        Vakantiejob doen en na 1-2weken heb jij mooi je eigen ps3 en 2-3 spelletjes, het is een must-have die ps3. Wat een console zeg, hou je niet voor mogelijk . Die draadloze controllers alleen al... Echt puur genot .
                        Hou me op de hoogte als je der een hebt want xbox vind ik maar voor mietjes

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Simplex View Post
                          Hey Jona - met alle plezier , maar zelf heb ik helaas niet een PS3 - ik speel daar altijd op bij een maat van mij. Zelf heb ik een x-box (baal er best wel van; veel probleme mee gehad) en daar speel ik vooral GTA 4 en COD 4 op. Zou graag W@W spelen maar moet spel nog kopen. Tijd is tegenwoordig helaas ook nog een moeilijke factor en speel niet meer zoveel als vroeger maar ik doe mijn best wanneer ik kan
                          wel, als je niet veel game tijd hebt, laat wow dn echt maar voor wat het is...kruipt onmenselijk veel tijd in.. grtz
                          Wil je van Bil bel dan naar GIL

                          Comment

                          Bezig...
                          X