De muziekclip van het jaar (volgens mij althans)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #1

    De muziekclip van het jaar (volgens mij althans)

    Korting op 420shop
    Een paar gelukkigen hebben deze al in de chat kunnen zien.
    Voor diegenen die het gemist hebben:


    Zwaar, vreemd, what the hell

    Greetz,
    zion

    Info over de te zalige band
    Last edited by zion; 29 March 2009, 22:53.
  • HighHaze
    Expert Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 84

    #2
    hmm mja nie slecht,
    ik vind deze zalig:


    Last edited by Weedy; 29 March 2009, 22:44. Reden: ff je filmpje werkend gemaakt.
    _..-° NYCD ° OWNS °-.._

    Comment

    Bezig...