Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

realflight g4 rc simulator

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    realflight g4 rc simulator

    Korting op 420shop
    na jarenlang rc buggy's en monstertrucks gereden te hebben werd het tijd voor wat nieuws dat sturen links recht dat kennen we nu wel dus weg met die troep. ik heb een mooi dakterras wat perfect kan dienen als rc heli landingsplaats en na wat gegoogle en ge youtube welke een beetje goed is kwam ik erachter dat die dingen in tegenstelling tot vroeger geen drol meer kosten dus dit is em geworden. http://aerotronic.nl/nl/rtf-rc-helic...v2008-350.html
    mijn eerste oefen helicoptertje het moeilijkste van het moeilijkste onder de rc hobbyisten

    maargoed waar het om gaat, voordat ik van de grond durfde met de heli heb ik eerst flink wat uurtjes gekloot met de rc simulator op de pc.
    eerst hoveren op een paar m2 dan een beetje vooruit achteruit en t bestuurd echt super realistich. ik kon in 1 keer opstijgen hoveren en landen bij de eerste echte vlucht

    ik dacht dit vind toch iedereen mooi dus bij deze de link naar de demo
    3 vliegtuigen 1 heli
    http://www.realflight.com/free-g4-demo.html

    groet

    #2
    Re: realflight g4 rc simulator

    Hey nice hobbyist, dat is iets wat ik altijd wel al eens zou willen hebben. Zo'n vliegtuigje en dan uitrusten met een camera en een bommetje of twee, oehoe da zou tof zijn

    grtz

    ps: heb je geen filmpje van je vlucht met de heli?

    Comment


      #3
      Re: realflight g4 rc simulator

      nee das regel 2 van de 9 regels, vlieg de eerste paar keer nooit in het bijzijn van anderen, dan wil je teveel en als je iets fout doet is ie kapot. dus ook geen cameraman. en niks overhaasten

      bovendien is het omhoog, een paar minuten stil proberen te hangen, en dan weer naar beneden om ff uit te stressen

      groet

      Comment


        #4
        Re: realflight g4 rc simulator

        is dat dan zo moeilijk?
        trouwens ik vraag geen speciale kunstjes
        en wat zijn de andere regels?

        grtz

        Comment


          #5
          Re: realflight g4 rc simulator

          aan hobbyist:

          ik heb die demo gedownd en geinstalleerd, maar als ik de demo wil opstarten zegt hij dat ik me als administrator moet aanmelden om zo een license te kunnen aanzetten ofzo. Het probleem is nu dat ik administrator ben, weet je toevallig niet hoe dit moet opgelost worden?

          grtz

          Comment


            #6
            Re: realflight g4 rc simulator

            hmm nee bij mij deed hij het gelijk.

            verder ben ik echt een noob met computers dus zou je zo niet echt raad kunnen geven

            maar je hebt ook in de plaatselijke rc shop voor 3 tientjes een rc sim met usb afstanbediening erbij

            groet

            Comment

            Bezig...
            X