Nieuwe Signature :D

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SaRs!
    Wicked Stoner
    • Jan 2009
    • 249

    #1

    Nieuwe Signature :D

    Korting op 420shop
    Oude signature:


    En hier dan de nieuwe


    Laat me weten wat je er vn vind

    Ik ben blij dat ik het nog wat kan want de laatste tijd maak ik nie veel sigs meer :p

    Peace
  • Freebird
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 282

    #2
    Re: Nieuwe Signature

    Hie se den jimmy, coole sig
    «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
    She gives me the Blues ...

    Comment

    • leo
      Retired
      • May 2008
      • 659

      #3
      Re: Nieuwe Signature

      ja ziet er goed uit

      Comment

      • ozon
        Retired
        • May 2009
        • 21

        #4
        Re: Nieuwe Signature

        Ik het resultaat er zeer goed uitzien (Y)

        Comment

        Bezig...