[WEDSTRIJD] Signature maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #46
    Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

    Dat is echt al een mooie grote peyote , die moet van zijn leven geen tien jaar meer.

    Comment

    • HighHaze
      Expert Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 84

      #47
      Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

      schijn bedriegt thelos de grootste knop in in het midden is slechts 3 cm diam. moet minstens nog 10 jaar voor degelijke opbouw van mescaline en andere maar ja bloeit ook ieder jaar en das ook gezellig.
      _..-° NYCD ° OWNS °-.._

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #48
        Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

        jo sars gaan we stemmen ????

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #49
          Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

          sars heeft examens en kan het druk hebben


          Grtz Green

          Comment

          • thelos
            Bong Master
            Lucky Member
            • Jun 2008
            • 306

            #50
            Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

            Oorspronkelijk geplaatst door HighHaze
            schijn bedriegt thelos de grootste knop in in het midden is slechts 3 cm diam. moet minstens nog 10 jaar voor degelijke opbouw van mescaline en andere maar ja bloeit ook ieder jaar en das ook gezellig.
            Idd schijn bedriegt die peyote leek mij + - 15cm diameter en dat is dat een lekkere vette eetklare peyote (lekker is relatief het blijft een gore cactus) maar je snapt wat ik bedoel

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #51
              Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

              De volgende wedstrijd zou ik een limiet stellen aan de bestandsgrootte, er zit nu een signature bij van 1300KB. Als er 10 berichten in een topic staan met 10 signatures is het al +10MB wat je moet downloaden...
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #52
                Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                ok ok mensen ik begrijp dat iedereen zich aan men sig stoort. Ik hed even een andere zienswijzen dan het de bedoeling was. ging me ook niet om te winnen maar gewoon voor de fun. Wat mij betreft flikkeren jullie men sig maar uit de stemming. dan is dah gezaag afgelopen. Sorry voor men taalgebruik maar iedereen praat over wat er niet goed is in plaats van nu gewoon te stemmen op wat ze wel goed vinden. en ja over het data gebruik had ik idd nog niet zo naagedacht. dus admins, gum me maar weg uit dah toppic.

                monty

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #53
                  Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                  Ik heb geen kritiek op jou, ik geef slechts een tip voor de volgende wedstrijd, maak je niet druk
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #54
                    Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                    ok jd, volgende keer bedenk ik me twee keer en stuur pas de allerlaatste dag in, dah was de fout, totaal gaar iets maken en denken dat iedereen je snapt. en hup uplaode die hap in me entousiasme, zal niet meer gebeuren, weer wat geleerd hier opt forum, thanks voor je genuanseerde reactie en ja sorry man zo zit ik nu eenmaal inelkaar, grtz monty

                    Comment

                    • Ganjastash
                      Senior Stoner
                      • Jun 2009
                      • 32

                      #55
                      Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                      Alloooo!

                      Ik heb thuis wat zitten klooien, en dit is eruit gekomen, ik heb er 2 gemaakt! Hope you like 'em

                      Greeeetzzz GanjaStash


                      http://s869.photobucket.com/albums/a...tled-1copy.jpg
                      Last edited by Ganjastash; 16 April 2010, 14:09.

                      Comment

                      • Ganjastash
                        Senior Stoner
                        • Jun 2009
                        • 32

                        #56
                        Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                        Me plaatjes doen het niet

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #57
                          Re: [WEDSTRIJD] Signature maken

                          Je kan de plaatjes beter op deze server opslaan, Lees dit topic even door voor meer info.
                          Last edited by Jointjedraaien; 31 May 2011, 00:03.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          Bezig...