[WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #16
    Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

    Ik stem op nr 1.

    Nr 8 had beter kunnen zijn als je daar met een animatie de evolutie van een plant zou kunnen zien van zaailing, veg, bloei, dan had ik vast 8 gekozen, maar zoals t nou zit houd ik t bij nr 1.

    Comment

    • weedeveryday
      Retired
      • Feb 2009
      • 458

      #17
      Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

      ik ga voor wat wil je anders den bob en ziggi marley nr 6 dus. Mooi hoor
      grtz

      Comment

      • thelos
        Bong Master
        Lucky Member
        • Jun 2008
        • 306

        #18
        Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

        Ik ga voor nr1 omdat ik shpongle superchill vind

        Comment

        • leo
          Retired
          • May 2008
          • 659

          #19
          Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

          ik ga voor nummer 2 omdat ik zelf wil winnen hahaha maar ik wil ook niet op me zelf stemmen dus vandaar #2

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #20
            Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

            Stem op 7. idem als de vorigen. Leuke ingeving die lego smoker.
            Doen jullie dit regelmatig? Wel leuk!
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • penta
              Ultra Stoner
              • Jan 2009
              • 105

              #21
              Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

              ik stem op #6eenvoudig doch mooi en zonder een al te specifieke nadruk op weed, daardoor mysterieus en voor interpretatie open.

              Comment

              • vingerloos

                #22
                Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                Stem op 2 want Jan laat zijn wezel uit

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #23
                  Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                  NR 3 krijgt mijn stem.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #24
                    Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                    Nummer 7 krijgt men stem, vind alleen dat bolleke niet om rood te kleuren .

                    Grtz

                    Comment

                    • HighHaze
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Mar 2009
                      • 84

                      #25
                      Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                      De score tot nu toe

                      #1 > 2 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #2 > 2 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #3 > 3 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #4 > 1 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #5 > 0 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #6 > 3 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #7 > 9 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #8 > 1 stemmen

                      ------------------------------------------------
                      #9 > 1 stem

                      ------------------------------------------------
                      Last edited by westport; 29 June 2009, 08:45.
                      _..-° NYCD ° OWNS °-.._

                      Comment

                      • bassassin
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 382

                        #26
                        Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                        Ik stem op signature nummer 4

                        Er is goed gebruik van kleuren, leuke effectjes en een mooie achtergrond. De volledige signature oogt als een samenhangend leuk geheel. Het thema is op een creatieve manier geïmplementeerd.

                        En gewoon omdat het mooi rustig is.
                        node voor node van klein naar groot
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

                        Comment

                        • Boerjanster
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2007
                          • 277

                          #27
                          Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                          Hoe lang loopt deze wedstrijd eigenlijk?
                          Staat niets over in de opgave (of heb er over gelezen)
                          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                          Comment

                          • SaRs!
                            Wicked Stoner
                            • Jan 2009
                            • 249

                            #28
                            Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                            Eh, mja, een beetje kijken hoeveel stemmen er komen.

                            Het was de bedoeling een maandje voor het stemmen te reserveren, dus tot 7 juli.

                            Misschien wat vroeger stoppen want er zitten zaadjes tussen de prijzen en deze kunnen dan nog geplant worden deze zomer...

                            Mja, wat vinden jullie?

                            Peace

                            Comment

                            • Jointjedraaien
                              Admin
                              Admin
                              • Oct 2007
                              • 4362

                              #29
                              Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                              Ik stem voor nummer 3
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              • bouvre
                                Zaadje
                                Nieuw Lid
                                • Dec 2007
                                • 2

                                #30
                                Re: [WEDSTRIJD] Stemmen op signatures

                                Nummer 7 heeft mijn voorkeur. Alweer een stem bij.

                                Comment

                                Bezig...