Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

racisme in antwerpse seefhoek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    racisme in antwerpse seefhoek

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: racisme in antwerpse seefhoek

    Ik vind het langs de ene kant wel grappig , maar ook een heel schockerend filmpje over hoe narrow-minded sommige mensen zijn :O.

    Comment


      #3
      Re: racisme in antwerpse seefhoek

      Lol, doet mij denken aan mijn grootvader..
      Die reageert ook telkens zo als hij het woord buitenlander hoort
      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

      Comment


        #4
        Re: racisme in antwerpse seefhoek

        Je zal het vanavond wel weer zien he prorider...
        Vroeg of laat zullen we niet meer zonder kunnen. Lege plekken (vuil, hard werk omdat onze uitkeringsgerechtigden het niet meer willen doen) op de arbeidsmarkt invullen met oost-europeanen bvb, die op hun beurt belastingen en sociale bijdragen moeten betalen. Of ga jij je hele leven werken om dan opt einde geen of bijna geen pensioen te kunnen trekken? voor de Belgen: zilverfonds garandeerd wettelijk verplichte pensioenuitkeringen tem 2030 en daarna is er nog niets... + er is al een bijkomstige regeling getroffen voor die mensen via het generatiepact (wij meer en langer werken). Daarbij komt nog dat een groot deel van wat vandaag wordt ontvangen, men dezelfde dag al weer uitgeeft... aan diezelfde groep plus werklozen. Vrees dat er niet veel meer zal overblijven voor ons. We mogen het fenomeen van vergrijzing en de rentesneeuwbal op de uitstaande overheidsschuld niet uit het oog verliezen he!!!
        Uiteraard kan het sociale herverdelingssysteem beter (free-riders "want to get high but never buy" zullen er altijd zijn, zie onderaan lol) en moeten we zelf vechten voor onze job in deze tijden van crisis, maar let op mijn woorden... ervan overtuigd dat niemand in de politieke wereld het durft zeggen en denk dat Dewinter het ook wel beseft ergens diep binnen in. Kadert wel een beetje in de visie van probleemafwenteling waar ons landje in verstrikt is geraakt, zorgen voor later...
        Schoolvoorbeeld: VS. Dagelijkse strijd tegen immigranten uit Mexico, veel criminaliteit drugskartels en overvolle gevangenissen met hispanics, maar iedereen heeft een mexicaanse huismeid en woont in een huis gebouwd door mexicanen...
        Dat was een hele brok maar das mijn bescheiden mening, rascist of nie... buigen zul je. En pensioensparen, da's niet hetzelfde, deden ze vroeger ook maar via andere manieren. Meer of nu denk ik zelf, de gelukzakken...
        Hoe ik het ga oplossen, moet ik nog even over nadenken lol Zal een 10jaren plan worden vrees ik want veel zullen er nie op mij stemmen.
        Grtz $iR

        Ps: die generatie is er trouwens mee begonnen. Marokkanen en Italianen veel beloven om in de steenkoolmijnen te komen werken...

        Last edited by SirSmokeAllot; 8 June 2009, 16:37. Reden: hehe lol, update'je
        sigpic

        Comment

        Bezig...
        X