weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • prorider
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 163

    #1

    weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

    Korting op 420shop
    heb je wat weed teveel ga er gewoon mee gokken,zoals deze man.

    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

    whehehe, what were you tinging about¿ wat een sufk*t.

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

      Wahahaha.

      Vooral grappig als hij zijn inzet 'splitt' ;D
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Exmember3559
        Expert Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2009
        • 98

        #4
        Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

        mhahahaa Vast ook niet 1 van de slimste

        Comment

        • DaZeD
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 466

          #5
          Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

          ffffeeeeew!
          Hoe dom moet die niet zijn, was hij zat of gewoon heeeeel stoned,hoe dan ook, slim zal hij wel niet zijn, precies nieveel besef van de wereld niemeer.
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          • dreamX
            Retired
            • Jul 2009
            • 78

            #6
            Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

            hij kon altijd proberen he

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #7
              Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

              waarom nemen amerikanen altijd zo tering veel wiet mee

              Comment

              • devils haze
                Banned
                • Aug 2009
                • 965

                #8
                Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

                omdat je 3 kilo moet roken om stoned te worden en 4 voor high

                Comment

                • berckie
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Sep 2009
                  • 17

                  #9
                  Re: weed te veel? ga er gewoon mee naar het casino

                  domme amerikanen, je gaat toch niet met wiet naar het casino in amerika. Je kunt dan verwachten dat je vast gaat zitten.

                  Comment

                  Bezig...