domme idioot ,ja man !!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • prorider
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 163

    #1

    domme idioot ,ja man !!

    Korting op 420shop
    heb net stoned dit bekeken en voelde pijn aan mijn rug toen dak deze door het plafond zag gaan,stel je voor dat er ene binnebreekt in ne growshop en hij valt met zijne smoel op wa flessen ph- of van die vlijmscherpe armaturen
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please
  • Roy.
    Banned
    • Jun 2009
    • 9

    #2
    Re: domme idioot ,ja man !!

    whahah zal pijn doen :O

    Comment

    • Hertog Jan
      Retired
      • Jun 2009
      • 7

      #3
      Re: domme idioot ,ja man !!

      Wat een vent...

      Comment

      • Exmember3559
        Expert Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2009
        • 98

        #4
        Re: domme idioot ,ja man !!

        ik Kan het filmpje niet afspelen ??

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: domme idioot ,ja man !!

          ff inlogge green en bevestigen dat je 18 bent

          Comment

          • Exmember3559
            Expert Stoner
            Nieuw Lid
            • Jun 2009
            • 98

            #6
            Re: domme idioot ,ja man !!

            Oorspronkelijk geplaatst door monty
            ff inlogge green en bevestigen dat je 18 bent
            Ingelogd ??

            Krijg een bericht in het frands in youtube: komt er op neer > dit video filmpje is niet beschikbaar in uw land ,, voor auteursrechten


            Noujah is niet erg

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: domme idioot ,ja man !!

              ow, ja dah kan ook landcode gedeuns. Iri

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #8
                Re: domme idioot ,ja man !!

                Whaha wat een sukkel echt wat een nerd zeg.....
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • sluipschutter
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 3

                  #9
                  Re: domme idioot ,ja man !!

                  echt kaulo sukkel volgens mij heeft die zich nie voorbereid

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #10
                    Re: domme idioot ,ja man !!

                    Amateurs men dunkt.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • darkiess
                      Retired
                      • May 2008
                      • 1645

                      #11
                      Re: domme idioot ,ja man !!

                      wat een kneus ken je zijn/...

                      Comment

                      • Daggeroth
                        Retired
                        • May 2009
                        • 522

                        #12
                        Re: domme idioot ,ja man !!

                        ohw damn, pijnlijk

                        Comment

                        Bezig...