Favoriete film (thema wiet)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #16
    Re: Favoriete film (thema wiet)

    Voor DIEN TIJD (ik spreek echter over dien tijd) Scary Movie, den eerste.
    Toen had ik nog echt waanzinnige lachkicks en wij waren die met zes man stoned in de cinema gaan zien.
    Echt strike gaan!

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #17
      Re: Favoriete film (thema wiet)

      requim for a dream anyone?

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Favoriete film (thema wiet)

        Requim for a dream is een schitterende film. Prachtig in beeld gebracht. Een echte aanrader.

        Grtz

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #19
          Re: Favoriete film (thema wiet)

          En die sound track<3

          Comment

          • thelos
            Bong Master
            Lucky Member
            • Jun 2008
            • 306

            #20
            Re: Favoriete film (thema wiet)

            Requim for a dream gaat toch nie echt over wiet? fear and loathing in las vegas ook nie volledig , maar allebei geniale films .

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #21
              Re: Favoriete film (thema wiet)


              en Julia Roberts heeft een oscar gewonnen die Ellen Burnstyn zou moeten krijgen, Ellen was genomineerd met deze scene, en Julia met de rol die ze altijd speelt.

              Comment

              Bezig...