weeds serie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #31
    Re: weeds serie

    Episode 7 van Season 4 juist bekenen.
    Zaaalig, het einde, subliem.

    Op naar Episode 8

    Comment

    • leo
      Retired
      • May 2008
      • 659

      #32
      Re: weeds serie

      leuke slang

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #33
        Re: weeds serie

        Gisteren maar eens een aflevering gezien en idd een leuk programma.

        Straks de rest zien,

        Peace

        Comment

        • Noto
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 288

          #34
          Re: weeds serie

          ojooo, wat een verrassende wending nog op het einde van episode 11 head cheese (season 4).

          Nu moet ik wachten tot de volgende episode uitkomt... grrr.. en tis zo spannend

          damn i really love this show.. echt !
          *SmokingggGG* !

          I wanna get high... so high!

          Comment

          • zion
            Advanced Grower
            • Feb 2008
            • 1056

            #35
            Re: weeds serie

            Heb hem ook al bekenen, de episode 11 van season 4.
            Zoals Noto al zei: zaaaalig
            Kunnen jullie geloven dat er nu nog maar 3 afleveringen zijn.
            Hopelijk komt er een season 5

            Greetz,
            zion

            Comment

            • Noto
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 288

              #36
              Re: weeds serie

              Ik had verwacht dat het zou uitgemolken worden na enkele seizoenen, maar door die grote verandering dat heel agrestic in de fik vloog was er weer plaats voor een geheel nieuwe verhaallijn eigenlijk. Dus ik vind het nog altijd prachtig
              Ik denk dat er na nummer 11 "head cheese" nog maar 2 episodes komen, want het seizoen 4 bestaat toch uit 13 episodes?

              Ik hoop ook dat er nog een seizoen 5 komt !
              Maar ik verwacht er ook een, want Robert Greenblatt, de groten baas van showtime kondigde op 18 juli 2008 aan dat er na dit seizoen nog 2 seizoenen komen van 13 afleveringen.
              + De openingsepisode van seizoen 4 werd bekenen door 1,3 miljoen mensen, das een absoluut record in de geschiedenis van showtime.

              Ik verwacht dus nog een seizoen, en hopelijk kunnen ze het even mooi & boeiend houden als de eerste 4, en daar heb ik vertrouwen in !
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment

              • Origineel
                Retired
                • Apr 2009
                • 348

                #37
                Re: weeds serie

                Over paar weken bij comedy central te zien.

                Comment

                • DaZeD
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 466

                  #38
                  Re: weeds serie

                  Aaah, alé, ik was al gans zot aan't worden, ik dacht dat er al weer nieuwe afleveringen waren, tot ik naar de datum keek, en doorhad dat het 4de het laatste seizoen was, en het 5de het nieuwe. .
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment

                  • SaRs!
                    Wicked Stoner
                    • Jan 2009
                    • 249

                    #39
                    Re: weeds serie

                    Ik heb alle seizoene al gezien

                    kan nie wachte tot nieuw seizoen

                    Comment

                    Bezig...