Ben jij gay?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • green farmer
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 359

    #16
    Re: Ben jij gay?

    Het is dat dit een 18+ forum is Maar vind je hem niet leuk dan? (die test)

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #17
      Re: Ben jij gay?

      My Result: 100% Homoseksueel! What does this mean?
      Gefeliciteerd uit de test blijkt dat jij, ja jij, 100% Homoseksueel bent! Zo heb je aangegeven dat je liever seks hebt met iemand van het zelfde geslacht, en het liefst met iemand die je persoonlijk kent.. Ook gedraag jij je verwijfd en kleed jij je vaak vrouwlijk.. Nogmaals gefeliciteerd dat je zo'n geweldigen score hebt van maar liefst 100%!!


      jonge jonge jonge

      Comment

      • green farmer
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 359

        #18
        Re: Ben jij gay?

        Weet je?? Ik vind opzich wel dat deze gesloten mag worden, wat vinden jullie daarvan?

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #19
          Re: Ben jij gay?

          tsja, het is jouw topic. Als jij vind dat 'je vraag is beantwoord' dan kan 'ie inderdaad dicht ja.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Ben jij gay?

            Bij deze op slot.

            Comment

            Bezig...