Tetrinet anyone?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    Tetrinet anyone?

    Korting op 420shop
    Op een ander forum speelde 'ze' altijd tetrinet.
    Ik vond dit altijd echt een leuk spelletje en zou het graag weer eens spelen.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/TetriNET voor info.

    Mocht er animo voor zijn, laat het dan even weten, dan ga ik namelijk ook even wat download links erbij zoeken.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Tetrinet anyone?

    Ja is misschien wat voor in de game arcade. Ben zelf niet zoon spelletjes speler maar zeker leuk idee.

    Grtz

    Comment

    Bezig...