diablo II

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    diablo II

    Korting op 420shop
    Zijn er hier nog mensen die deze klassieker spelen?
    Oproep voor online dit.
  • boegie
    Retired
    • Jul 2009
    • 48

    #2
    Re: diablo II

    yep LOD
    ladder en non ladder
    chars:
    zealer paladin non ladder (perfect, kan ubertrist solo)lvl 85
    psn necro non ladder (perfect- gear) lvl 84
    cold sorce ladder (perfect gear) lvl 90

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: diablo II

      oei da's allemaal net wat beter als wat ik heb.:p

      Comment

      • bassassin
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 382

        #4
        Re: diablo II

        Ik had 1 char vol met ists en 1 vol met zods..... maar heb mn account verkocht voor een tientje toendertijd Wachten is op d3. Game ziet er wreed uit. Introfilmpje ook: http://www.youtube.com/watch?v=VHpjE...layer_embedded

        Grtz
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment

        • boegie
          Retired
          • Jul 2009
          • 48

          #5
          Re: diablo II

          dagger, ik speel eigenlijk nie veel meer maar ben wel geintresseerd in het spelen, maar niet alleen

          voeg me anders maar toe

          sheevzor
          sheevzor2

          heb ook nog wel een annihilus voor je (ladder)

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: diablo II

            ja ik speel sc nonlad. maar ik wil wel wat nieuws opzetten.
            Ik heb een sorc van ergens in de 80 met full tal rasha's
            een pala die ooit botd en enigma had, nu alleen nog dat uberschild.
            2 barbs, eentje met full IK en eentje als hell survivor.
            Ook nog een poison nova necro van 83 ofzo.
            paar hellfires en een annuhilus

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #7
              Re: diablo II

              Heb Diablo 2 nog liggen, ga misschien diablo 3 wel een keer proberen.. Maar diablo 2 heb ik wel gezien onderhand
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #8
                Re: diablo II

                Iedereen wacht op d3

                Comment

                Bezig...