Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow boekskes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grow boekskes

    Korting op 420shop
    Marihuana kweken voor insiders - Mel Frank (Nederlandse versie)

    Zalig boek, wel een beetje verouderd. Wat me opvalt is dat er niet zo zo veel is veranderd in de cannabisteelt. Zo'n 20 jaar geleden kweekten ze al onder HPS- en tl-lampen.
    Ik heb het boek geleend uit de hoofdstedelijk openbare bibliotheek (HOB), je vind niet zo veel over cannabis. Wel veel over Bonzai

    Hier kan he zoeken naar boeken.

    Greetz,
    zion

    #2
    Re: Grow boekskes

    Ik heb hier toevallig een bonsai boekske liggen;
    Maar dat heb ik gekocht omdat er op het internet weinige info over de bonsai te vinden is.
    Enfin, basiskennis. Dat boekske legt het van A tot Z uit.

    Ik heb dat gekocht voor een coca plant te bonsaien, en krijg de zaden in september.
    Nu weet ik niet of zoiets plaats heeft op een wietforum, zo'n coca bonsai?
    Lijkt me wel leuk voor de toekomst? Zo'n sectie voor kamer- en/of andere -planten?
    Jammer dat wiet een eenjarige plant is, of ik bonsaide die ook!

    On topic:
    Boeken over Cannabis koop ik niet, omdat het internet veel meer info deelt dan zo'n boeken. Maar het zou natuurlijk wel leuk op het boekenrekje passen.
    Ik heb bij een maat het boek "I love it" eens gelezen, die was wel de moeite!

    Comment


      #3
      Re: Grow boekskes

      Net binnen
      The organic gardener's handbook of natural insect and disease control
      534 pag. insecten fotos e.d. in full collor isbn: 0-87596-753-1




      End your worries about garden problems with safe, effective solutions from The Organic Gardener's Handbook of Natural Insect and Disease Control!* Easy-to-use problem-solving encyclopedia covers more than 200 vegetables, fruits, herbs, flowers, trees, and shrubs* Complete directions on how, when, and where to use preventive methods, insect traps and barriers, biocontrols, homemade remedies, botanical insecticides, and more* More than 350 color photos for quick identification of insect pests, beneficial insects, and plant diseasesNewly revised with the latest, safest organic controls.A New York Times Best Gardening Book

      Comment

      Bezig...
      X