LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ChriskE
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 244

    #1

    LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

    Korting op 420shop
    LOL.

    Wat moest ik hier om lache toen ik het zag

    Geheime plantage op balkon in Nijmeegse wijk Hatert. Niet verder vertellen.
    brabantse nachten zijn lang
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

    Typisch geval van de bloemetjes buitenzetten. lol


    NB in de commentaren spreekt men van gedogen van 5 planten. Echter gedogen wil niet zeggen dat dit mag. bij constatering volgt inbeslagname, en ja constatering is in dit geval niet zo vreemd.

    Grtz

    Comment

    • Kim
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 395

      #3
      Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

      Ik dacht dat ze pas ingrepen als er klachten van omwonenden zijn?
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment

      • green farmer
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 359

        #4
        Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

        whaha, je zou maar zo dom zijn heey!!
        Schilt wel in energie kosten XD

        Comment

        • sshgrower
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 26

          #5
          Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

          ha ha dan ben je tog echt knetter gek

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #6
            Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

            ze groeiden iets beter dan ik gedacht had zei ij daarop, lol

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

              Nijmegen de gekste!!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • GodDaddy
                Retired
                • Apr 2010
                • 16

                #8
                Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                wahahahaha

                Comment

                • Amili
                  Son of the Bong
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 418

                  #9
                  Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                  Dat is nog is 100% gebruik maken van je balkon ruimte.
                  Hoef je ook geen gaas aan te schaffen. Hoppa gewoon door de spijlen heen scroggen

                  Comment

                  • Prutser
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 622

                    #10
                    Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                    Leuk kweekje hahaha
                    Had hem vorig jaar al gezien...is op die foto al van alles gedaan op andere fora vorig jaar, met fotopaint had iemand alle terassen vol gezet...leuk om te zien hahaha

                    Comment

                    • elephanton
                      Elite Stoner
                      • May 2010
                      • 127

                      #11
                      Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                      haha hilarisch!

                      Comment

                      • nicklish
                        Retired
                        • Aug 2010
                        • 101

                        #12
                        Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                        als buurman ff een " fris " luchtje scheppen en stoned terug binnenkomen ^^

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                          Of stiekem er wat uitkninppen Nicklish

                          Ik kwam dit overigens ook in Spanje tegen.. moet nog steeds die foto proberen te bemachtigen maar als ik hem een keer heb zal ik hem hier posten.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • sukkeltje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 153

                            #14
                            Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                            vraag me af of die binnen afgebloeid gaan worden

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #15
                              Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

                              tenzij je een verklaring van je huisarts hebt , en een medi wiet pas dan geldt het anders

                              Comment

                              Bezig...