Lanparty @ DuHu! thuis!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DuHu!
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 260

    #1

    Lanparty @ DuHu! thuis!

    Korting op 420shop
    Even een kijkje voor de mensen welke niet weten wat een Lanparty inhoud!



    pz!
    sigpic
  • DutchBullet
    Retired
    • Oct 2009
    • 18

    #2
    Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

    Lijkt me wel gezellig, game ze!

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #3
      Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

      Zo leer je nog eens wat op een forum,
      Dank voor de uitleg duhu,
      en hoop dat het gezellig is/was.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • olivier
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 800

        #4
        Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

        whahahahahahahahahhaahaha

        Comment

        • DuHu!
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 260

          #5
          Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

          Oorspronkelijk geplaatst door misty71
          Zo leer je nog eens wat op een forum,
          Dank voor de uitleg duhu,
          en hoop dat het gezellig is/was.

          Grts
          Daniella

          Daar was het voor
          Was supper gezzelig! zeker voor heraling vatbaar!

          pz!
          sigpic

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

            veel mensen ook duhuh lol,ik heb maar gelijk een inteligente opmerking geplaatst eh

            Comment

            • Mr_3ppozz
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 659

              #7
              Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

              ziet der gezellig uit
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                lol jaat de trojanen maar komen. ghehehehehe

                Nee zonder gekken lannen is best leuk om eens te doen. Ziet er gezellig uit.

                Grtz Monty

                Comment

                • Mr_3ppozz
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 659

                  #9
                  Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                  een goeie lanparty met groepje vrienden is geweldig "vroegah" huurde we om de maand een zaaltje af om met 40+ gamers te trainen, data uit te wisselen, rigs te checken etc etc etc

                  heerlijke tijd moet ik toegeven
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment

                  • Olliarts
                    Retired
                    • Jan 2009
                    • 222

                    #10
                    Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                    Wa spelen jullie?

                    Comment

                    • Flip Hasjkip
                      Wicked Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 3595

                      #11
                      Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz
                      e "vroegah" huurde we om de maand een zaaltje af om met 40+ gamers te trainen
                      Dat is nu weer net iets boven mijn leeftijdsgroep
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                        Wanneer is de volgende zitting met de JD'er erbij ?

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • Nefius
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 176

                          #13
                          Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                          Oeeh.. lanparty's
                          Heb zelf vroeger party's georgansieerd voor 150+ mensen.

                          Maar das alweer 6 jaar geleden ofzo... wicked!
                          Info nodig...? Zie: Misty's ABC

                          Comment

                          • king canna
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Oct 2009
                            • 59

                            #14
                            Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz
                            een goeie lanparty met groepje vrienden is geweldig "vroegah" huurde we om de maand een zaaltje af om met 40+ gamers te trainen, data uit te wisselen, rigs te checken etc etc etc

                            heerlijke tijd moet ik toegeven
                            zekers,, alleen moesten we eerder nog een gigantische big tower en een 21 inch scherm meesjouwen

                            maar bij ons was het alleen CS en quake wat nog een beetje interresant was maar vooral CS,, master game!!!

                            alleen wij deden het altijd als het sneeuwde, dan is de concentratie wat hoger

                            eehmm droom droom tering tyfus i.d.d. wat een mooie tijd

                            @ DUHU geen c&c generals gespeeld??? mwaah die spelen we hier nog steeds weleens... ook een meesterlijk fijne game..

                            groet

                            Comment

                            • Mr_3ppozz
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 659

                              #15
                              Re: Lanparty @ DuHu! thuis!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
                              Dat is nu weer net iets boven mijn leeftijdsgroep

                              Das nie de leeftijd maar aantal
                              sigpic
                              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                              Comment

                              Bezig...