Weer even wat foto's .

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #1

    Weer even wat foto's .

    Korting op 420shop
    Speciaal op verzoek van Jona wat foto's van me kweekje.

    Grtz.
    Attached Files
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: Weer even wat foto's .

    dat ziet er in iedergeval alweer lekker uit!
    grtz

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: Weer even wat foto's .

      Hah, bedankt om een thread aan te maken hé
      Zullen anderen trouwens apprecieren, althans ik toch!
      Ziet er goed uit zou ik zeggen, flink wat toppen te zien, zo te zien zal het allemaal in 1 grote top komen te zitten. Hoe lang staan ze al? En weet je soms hoe lang ze moeten?
      Wat voor een lamp heb je ze onder staan? (ja, Jona wil altijd meer )

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Weer even wat foto's .

        jham jham die staan prachtig in bloei. super man. dah gaat smaken.

        Grtz

        Comment

        • replay
          Retired
          • Nov 2008
          • 216

          #5
          Re: Weer even wat foto's .

          Dat ziet er goed uit Robba . Welke soort is het juist ?


          Grtzzz

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Weer even wat foto's .

            Wau dat is een mooie kweek en wat en lekkere toppen
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...