Als er een iets is wat ik de max vind is stand up en dit is mij altime champion george catlin. enjoyyyyy.
Stan-up
Collapse
X
-
Re: Stan-up
he loves you and he always needs money haha ja hier nog eentje en ja relegie is voor mij het beste vorm van stand-up. voor politieke plaatselijke humor te herkennen moet men weten wat er echt is gebeurt maar met relegie is het gewoon grappig. Daarvoor dat in america de beste en meeste stand-ups en acteurs en actrices joods en angilaans zijn. De joodse stand-ups vind ik door de band toch wel de beste met Mel Brooks als topper.
Maar het beste zijn grappen over rassen en zeker als het om een grap gaat over rasisme.
Comment
-
Re: Stan-up
mooi die eerste ,george catlin is die kerel van in de docu's zeitgeist
nie zen kopp ma die mop over god verteld em , niceComment




Comment