in memory

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • killercore
    Retired
    • Apr 2009
    • 300

    #1

    in memory

    Korting op 420shop
    beste mensen ter nagedachtenis van mijn vader wil ik toch hier even wat kwijt :

    papa,

    jij was de zon in mijn bestaan,
    te vroeg ben je heengegaan,
    herinneringen liet je achter,
    en leeg bestaan ,
    mijn dagen zijn heel somber,
    ik kan nog niet zonder
    jou lach,die liefde die je gaf.
    Toch voel ik me nog met jou verbonden,
    jij was uit de hemel gezonden,
    en als ik daar naar kijk,
    heel ver,dan zie ik een ster,
    omringd door een sterk licht,
    ik schreef het voor jou lieve pa , dit gedicht

    je zoon wesley

    dank jullie voor jullie medeleven bobo , misty en alle anderen ^^
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: in memory

    Fijn dat je de moed vindt om het hier te delen, er zijn hier vast wel meerdere leden die een naaste verloren hebben waaronder ik.

    Namens de jd crew onze deelneming.

    Grtz

    PS: als je even wilt praten stuur dan ff pm .

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #3
      Re: in memory

      Mooi geschreven kill,
      Sterkte en
      tnx.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: in memory

        Sterkte killer , praat er zo veel mogelijk over .
        Dat lucht erg op .

        Grtz.

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: in memory

          Sterkte Killercore, je hebt wel een mooi gedicht geschreven.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • dokkie
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 325

            #6
            Re: in memory

            sterkte man, 'k voel je mee

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: in memory

              idd man,mijn medeleven!
              grtz

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: in memory

                Brok in me keel, mooi verwoord. hou je haaks.

                Comment

                Bezig...