spelen jullie poker?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #16
    Re: spelen jullie poker?

    lol....heb jaren lang zelf georganiseerd voor 40 a 50 man. geregeld online een toernooi en thuis met wat vrienden dus liefhebbers voor een homegame altijd welkom hoor..............
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment

    • JamesBonte
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 264

      #17
      Re: spelen jullie poker?

      hehe, na een klote examen toch nog even wat gepokerd zonet.
      4 sitngo's (10man, 6$) gespeeld, hiervan 3 gewonnen, en de 4e eindigde ik 3e.
      opbrengst: 3x 25$+1x10$ (-4x6$) = 61$ !!! en dat op zo'n luttele 2uurtje tijd.
      een mooi tijdverdrijf als arme student
      (klote, nu terug beginnen studeren...)

      Comment

      • Peterww
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 492

        #18
        Re: spelen jullie poker?

        Nee helaas niet meer!
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment

        • Peterww
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 492

          #19
          Re: spelen jullie poker?

          heel af en toe nog met vrienden, gaat dan om ong. 10 euro met 7 man
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment

          • elephanton
            Elite Stoner
            • May 2010
            • 127

            #20
            Re: spelen jullie poker?

            nee, zeker niet voor geld

            Comment

            Bezig...