Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

    Korting op 420shop
    Met spijt moet ik jullie meedelen dat Dio, helaas overleden is

    Voor de mensen die hem niet kennen, hij was iemand die zijn leven bestede aan muziek en deelde zijn geluk en verdriet samen met zijn fans.
    Dio heeft veel gedaan voor muziek, was 1 van de grondzetters van de hard rock en metal muziek, zijn songs hebben een krachtige maar melodieuse toets die velen hun harten lieten smelten.

    -Hij werd bekend als frontman van Elf.
    -Hierna maakte hij samen met Black Sabath 4 cd's waaronder de legendarische cd Heaven And Hell.
    -Ook speelde hij in zijn eigen samengestelde band genaamd Dio.

    Jammer genoeg overleed hij gisteren (16mei) aan maagkanker, waar hij sinds vorig najaar tegen vocht, en stierf op 67 jarige leeftijd.

    Dit is een zwaar verlies voor de fans, en hij was een uniek persoon waarvan er geen meer zullen bestaan,

    R.I.P. Dio






    #2
    Re: Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

    R.I.P. lang geleden dat ik ze nog eens gehoord heb maar vond het altijd wel goede muziek!

    Comment


      #3
      Re: Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

      RIP ....


      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Re: Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

        idd ja, was een geweldige zanger!

        rip dio!

        Comment


          #5
          Re: Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

          R.I.P.

          Luister niet veel van zn muziek maar ken hem wel van Black Sabbath. Blijft leuk, die 'paranoid' live
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Ronnie James Dio Overleden aan maagkanker ...

            Groot verlies voor de muziekwereld. Dat op mijn verjaardag de bassist van Slipknot van kant is gegaan, staat minder in het nieuws volgens mij

            Comment

            Bezig...
            X