Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Why Is Modern Pop Music So Terrible?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Why Is Modern Pop Music So Terrible?

    Korting op 420shop

    #2
     

    Comment


      #3
      Britney spears, Oasis, Justin Timberlake, Pearl Jam. Mensen die beweren dat de muziek vroeger beter was zitten gewoon vastgeroest in die periode. Beatles schreven ook serieus shitty lyrics.
      Muziek was vroeger beter omdat enkel de goei nummers de geschiedenis overleven. Er werd toen ook een hele resem rommel gemaakt. Genoeg goeie muziek vandaag, je moet gewoon wat harder zoeken.
       

      Comment


        #4
        Toch is er meer bagger nu met hier en daar enkele parels, vroeger waren het parels met hier en daar bagger.
        Grote verschil is vroeger maakte je goede muziek en ze ontdekten je en daarna werd je gemanaged, nu managen ze mensen die er opvallend leuk ofzo uitzien voor de grote mainstream massa en die vooral goed naar de pijpen dansen van hun management. Daarna leren ze ze vaak zingen of zoals heel velen gebruiken ze autotune. Het management beslist zelf vaak het genre waarin ze moeten producen enz.
        Vroeger was muziek meer een ambacht waar het om de kunstvorm draaide, nu een industrie waar het om de $ gaat.

        Comment


          #5
          Er is genoeg moois. Gewoon zelf op zoek gaan en de radio mijden. Mainstream sucks.

          Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

          Baas in eigen brein.

          Comment


            #6
            En toch vind ik het maar gemakkelijk om al die artiesten op 1 hoopje te gooien. Of je hun muziek nu goed vindt of niet, zo'n Ariana Grande bv heeft een stem uit de 1000. Evenals Lady Gaga, Miley Cyrus, Christina Aguilera, Beyonce, Demi Lovato en nog een aantal. Jammer maar helaas ook Justin Bieber. Groot verschil met Britney Spears, Katy Perry etc. De autotuners haalt ge er zo uit.

            Dat het moet verkopen weten we allemaal. Aan de andere kant, als het niet verkocht dan hadden we er ook nog nooit van gehoord.

            En die laatste vraag, al hoor ik nog 1000 keer hotline bling op de radio, dat blijft bagger. En dan vind ik het triestig dat ze die zever ook al op studio brussel beginnen draaien. Ik luister tegenwoordig meer en meer naar classic 21 en radio 1.

            Comment

            Bezig...
            X